Rynek e-usług w Polsce – funkcjonowanie i kierunki rozwoju

-17%

Rynek e-usług w Polsce – funkcjonowanie i kierunki rozwoju

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

4,15  5,00

Format: pdf

Cena początkowa: 5,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 3,85 zł  


4,15

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W rozdziale pierwszym omówiono problemy terminologiczne związane z rynkiem e-usług – pojęcie, strukturę i cechy rynku e-usług. W rozdziale drugim podjęto próbę charakterystyki rynku e-usług w Polsce na początku XXI wieku. Dokonano tutaj krótkiej charakterystyki Internetu jako miejsca świadczenia e-usług. Rozdział trzeci dotyczy metodycznych aspektów badania rynku e-usług. Zaprezentowano tutaj dostępne źródła informacji na temat rynku e-usług oraz omówiono metody i techniki gromadzenia informacji o rynku. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich zrealizowanych wśród usługodawców i usługobiorców. Ostatni rozdział jest próbą modelowego ujęcia funkcjonowania rynku e-usług w Polsce. Zawarto w nim opisowe modele rynku e-usług przygotowane w oparciu o cykl życia rynku. Rozdział kończą rozważania na temat rozwoju rynku w perspektywie 2020 roku, przygotowane między innymi w oparciu o wyniki badań ekspertów.


Rok wydania2013
Liczba stron217
KategoriaE-biznes
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-084-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział I
  Rynek e-usług jako obiekt badań    11
  1. Istota, cechy i rodzaje e-usług    11
  2. Pojęcie, struktura i cechy rynku e-usług    23
  3. Podmioty rynku e-usług    28
  4. Równowaga na rynku e-usług    34
  Rozdział II
  Charakterystyka rynku e-usług w Polsce na początku XXI wieku    38
  1. Internet jako przestrzeń świadczenia e-usług    38
  2. Warunki funkcjonowania podmiotów podaży e-usług    42
  3. Czynniki kształtujące popyt na e-usługi    54
  4. Zmiany w strukturze podmiotowej rynku e-usług    65
  Rozdział III
  Podstawy źródłowe i metody badania rynku e-usług w Polsce    78
  1. Źródła informacji o rynku e-usług    78
  2. Metody i techniki gromadzenia informacji o rynku e-usług    85
  3. Organizacja i metodyka zrealizowanych badań bezpośrednich    94
  Rozdział IV
  Podaż i popyt na e-usługi w Polsce w świetle badań bezpośrednich    105
  1. Oferta podażowa i proces świadczenia e-usług    105
  2. Ograniczenia i możliwości rozwoju podaży na rynku e-usług    116
  3. Profil konsumentów e-usług    122
  4. Zapotrzebowanie konsumentów na e-usługi    129
  Rozdział V
  Rozwój rynku e-usług w Polsce – ujęcie modelowe    142
  1. Metody modelowania rynku    142
  2. Modele wschodzących rynków e-usług    148
  3. Modele wzrastających rynków e-usług    153
  4. Perspektywy rozwoju rynku e-usług    159
  Zakończenie    169
  Bibliografia    173
  Spis rysunków    187
  Spis tabel    188
  Aneks    193
RozwińZwiń