Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,47  22,45

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

13,4722,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.


Liczba stron152
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8142-466-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  1. Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence    11
  1.1. Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji    11
  1.2. Konsument w społeczeństwie informacyjnym    22
  1.3. Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych – data driven decision making    29
  1.4. Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań    35
  
  2. Pojęcie, cele i zadania Market Intelligence    43
  2.1. Definicja i istota Market Intelligence    43
  2.2. Market Intelligence a pojęcia pokrewne    53
  2.3. Market Intelligence jako program    68
  2.4. Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań    78
  
  3. Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw – wyniki badań własnych    97
  3.1. Metodyka badania i charakterystyka próby    97
  3.2. Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych    102
  3.3. Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence    115
  
  Zakończenie    135
  Bibliografia    137
  Spis rysunków    145
  Spis tabel    147
  Od Redakcji    151
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia