Edukacja i uczenie się. 16 największych mitów

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

32,90  47,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

32,9047,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją?
Czy istnieje wiele różnych inteligencji?
Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy?
Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się?
Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy?
Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej?
Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień.


Liczba stron232
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-20419-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Słowo wstępne do wydania polskiego    7
  Wprowadzenie    9
  Podziękowania    11
  Mit #1. Uczący się potrafią dokładnie ocenić, ile wiedzą    13
  Mit #2. Ludzie uczą się lepiej, gdy metody nauczania są dopasowane do ich stylów przyswajania wiedzy    23
  Mit #3. Wykład jest mniej skuteczny od innych metod nauczania    37
  Mit #4. Korzystanie z PowerPointa w trakcie zajęć wspomaga uczenie się    51
  Mit #5. Nauczanie z minimalnym kierowaniem przez nauczyciela daje lepsze efekty niż tradycyjne bezpośrednie nauczanie    63
  Mit #6. Nagrody zawsze osłabiają motywację wewnętrzną uczących się    77
  Mit #7. Wielozadaniowość nie pogarsza osiągnięć szkolnych    91
  Mit #8. U poszczególnych osób dominuje lewa lub prawa półkula mózgowa    105
  Mit #9. Istnieje wiele niezależnych rodzajów inteligencji    121
  Mit #10. Poczucie własnej wartości podwyższa osiągnięcia szkolne    135
  Mit #11. Powtarzanie jest bardzo skuteczną strategią uczenia się    149
  Mit #12. Testy wielokrotnego wyboru są mniej wartościowe niż inne sposoby egzaminowania    159
  Mit #13. Zdający nie powinni zmieniać swoich odpowiedzi w testach wielokrotnego wyboru    169
  Mit #14. Kursy przygotowawcze przynoszą dobre efekty w wynikach testów wstępnych na uczelnie    179
  Mit #15. Standardowe testy nie pozwalają na przewidywanie osiągnięć w uczeniu się    189
  Mit #16. Standardowe testy zdolności wykazują skrzywienie wobec niektórych grup mniejszościowych    199
  Bibliografia    209
  O Autorze    235
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia