Program lojalnościowy

Od zbierania punktów do grywalizacji

1 opinia

Wydawca:

edu-Libri

Format:

pdf, epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

30,00  40,00

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

30,0040,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.


Liczba stron120
Wydawcaedu-Libri
ISBN-13978-83-65648-86-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  1. Lojalność a inne kategorie ekonomiczne
   1.1. Zadowolenie klienta
   1.2. Satysfakcja klienta
   1.3. Lojalność klienta
  2. Program lojalnościowy
   2.1. Istota programów lojalnościowych
   2.2. Rodzaje programów lojalnościowych
   2.3. Charakterystyka programów lojalnościowych skierowanych do konsumentów (B2C) oraz w segmencie B2B
  3. Budowa programu lojalnościowego
   3.1. Etapy budowy programu lojalnościowego
   3.2. Strona internetowa
   3.3. Komunikacja
   3.4. Nagrody
  4. Nowe rozwiązania w programach lojalnościowych
   4.1. Grywalizacja w programach lojalnościowych
   4.2. Big Data w programach lojalnościowych
  5. Budowanie relacji z klientami poprzez program
  6. Programy lojalnościowe B2C – wybrane studia przypadków
   6.1. Nagrody przyznawane programom lojalnościowym w Polsce
   6.2. Payback
   6.3. Mój Empik
   6.4. Ikea Family
   6.5. Smyk i Spółka
   6.6. Priceless specials
  7. Programy lojalnościowe B2B – wybrane studia przypadków
   7.1. Rock Town
   7.2. Grohe Smart
   7.3. Zyskuj z 6-tym Zmysłem
   7.4. ZielonoMocni Wyzwanie Mocy
   7.5. Hortex Premia
  Bibliografia
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia