Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

21,33  22,45

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

21,3322,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon¬sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.


Liczba stron216
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8142-084-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  Rozdział 1. Konsument w otoczeniu rynkowym    15
  1.1. Konsument w koncepcji marketingu    15
  1.2. Nowa Gospodarka – charakterystyka i główne determinanty zmian    21
  1.3. Nowy typ konsumenta – zmiany w postawach i zachowaniach konsumenckich    31
  Rozdział 2. Charakterystyka wirtualnych społeczności    43
  2.1. Istota i potencjał wirtualnych społeczności    43
  2.2. Rodzaje wirtualnych społeczności i ich wykorzystanie w organizacji    51
  2.3. Rola wirtualnych społeczności w kreowaniu wartości    60
  Rozdział 3. Wartość jako źródło przewagi konkurencyjnej    67
  3.1. Definicja wartości na gruncie koncepcji marketingowej    67
  3.2. Koncepcje tworzenia i podziału wartości    77
  3.3. Korzyści dla organizacji i konsumentów    88
  Rozdział 4. Koncepcja współtworzenia wartości z klientami    95
  4.1. Czynniki warunkujące współpracę    95
  4.2. Zaangażowanie klientów jako podstawa współtworzenia wartości    100
  4.3. Motywy zaangażowania klientów we współpracę    103
  4.4. Formy współpracy z klientami    107
  4.5. Obszary wykorzystania idei współtworzenia wartości z klientami w organizacji    119
  Rozdział 5. Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym w praktyce przedsiębiorstw w Polsce i na świecie – badania empiryczne    127
  5.1. Cel i metodyka badania empirycznego oraz charakterystyka próby    127
  5.2. Praktyka współtworzenia wartości z klientami w przedsiębiorstwie – przegląd i charakterystyka    135
  5.3. Znajomość zagadnienia współtworzenia wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym    141
  5.4. Ocena wpływu współtworzenia wartości z konsumentami na poszczególne obszary działalności przedsiębiorstwa    146
  5.5. Postrzegany przez przedsiębiorstwo potencjał współtworzenia wartości z klientami w środowisku wirtualnym w zakresie budowania przewagi rynkowej    167
  5.6. Podsumowanie    177
  Zakończenie    183
  Bibliografia    187
  Spis rysunków i tabel    199
  Załącznik ‒ Kwestionariusz    205
  Nota o Autorze    215
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia