Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 28

-20%

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 28

1 opinia

Redakcja:

Bożena Matyjas

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,28  16,60

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

13,2816,60

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.


Liczba stron212
WydawcaUniwersytet Jana Kochanowskiego
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WITOLD STARNAWSKI, Paradygmat humanistyczny w pedagogice, s.    11
  MARIUSZ SZTABA, Wzory osobowe w procesie wychowania w refleksji Karola Wojtyły – św. Jana Pawła II, s.    25
  BARBARA GRABOWSKA, Na drodze ku zbliżeniu większości i mniejszości – szkoły z polskim językiem nauczania na Białorusi, Ukrainie i w Republice Czeskiej, s.    47
  MAGDALENA GAJDEROWICZ, Rola wychowawców, pedagogów i nauczycieli w przekazie prawdy historycznej o niemieckich obozach koncentracyjnych w Polsce, s.    61
  BARBARA KALINOWSKA-WITEK, Redaktorki wybranych czasopism kobiecych Królestwa Polskiego drugiej połowy XIX wieku – o potrzebie edukacji kobiet i ich roli w życiu społecznym, s.    71
  WANDA MATRAS-MASTALERZ, Biblioterapia w procesie umacniania zdrowia psychicznego i fizycznego czytelników, s.    91
  MONIKA CHODYNA-SANTUS, The influence of the personal reflection of the researcher on the choice of the scientific paradigm and the research method. Doubts, reflections, quests of the aspiring researcher, s.    121
  ANNA SEREDYŃSKA, Znaczenie twórczości w poziomie zaangażowania nauczycieli akademickich w pracę grupy psychodynamicznej superwizji koleżeńskiej, s.    129
  AGNIESZKA SZEWCZYK, Uczeń twórczy w wyobrażeniach studentów konformistów i nonkonformistów, s.    151
  LIDIA PASICH, Konkurs języka polskiego jako forma pracy z uczniami zdolnymi, s.    165
  MAŁGORZATA KUŚPIT, BARBARA WOJTANOWSKA-JANUSZ, Trema a style radzenia sobie ze stresem uczniów szkół muzycznych, s.    181
  KATARZYNA JAKUBCZYK, Skills of students finishing the first stage of learning of mathematical modelling, s.    207
  PAULINA JANDAŁA, Daily experiences of transnational families and their children (based on the research conducted in the UK and Poland), s.    215
  Ewa Kula, Marzena Pękowska, Polityczno-oświatowy wymiar edukacji ustawicznej w szkolnictwie wyższym. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo UJK, Kielce 2015, ss. 90 – KAMILA PYTOWSKA, s.    225
  Sprawozdanie z 14. Międzynarodowej Konferencji „Lifelong Learning. Continuous Education for Sustainable Development”, 3–5 czerwca 2016. St. Petersburg, Rosja – HALINA KRÓL, s.    229
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia