POLECAMY
-20%
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 212 |
Kategoria | Historia wychowania |
Wydawca | Uniwersytet Jana Kochanowskiego |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
SPIS TREŚCI | |
ARTYKUŁY I ROZPRAWY | |
WITOLD STARNAWSKI, Paradygmat humanistyczny w pedagogice, s. | 11 |
MARIUSZ SZTABA, Wzory osobowe w procesie wychowania w refleksji Karola Wojtyły – św. Jana Pawła II, s. | 25 |
BARBARA GRABOWSKA, Na drodze ku zbliżeniu większości i mniejszości – szkoły z polskim językiem nauczania na Białorusi, Ukrainie i w Republice Czeskiej, s. | 47 |
MAGDALENA GAJDEROWICZ, Rola wychowawców, pedagogów i nauczycieli w przekazie prawdy historycznej o niemieckich obozach koncentracyjnych w Polsce, s. | 61 |
BARBARA KALINOWSKA-WITEK, Redaktorki wybranych czasopism kobiecych Królestwa Polskiego drugiej połowy XIX wieku – o potrzebie edukacji kobiet i ich roli w życiu społecznym, s. | 71 |
WANDA MATRAS-MASTALERZ, Biblioterapia w procesie umacniania zdrowia psychicznego i fizycznego czytelników, s. | 91 |
BADANIA I KOMUNIKATY | |
MONIKA CHODYNA-SANTUS, The influence of the personal reflection of the researcher on the choice of the scientific paradigm and the research method. Doubts, reflections, quests of the aspiring researcher, s. | 121 |
ANNA SEREDYŃSKA, Znaczenie twórczości w poziomie zaangażowania nauczycieli akademickich w pracę grupy psychodynamicznej superwizji koleżeńskiej, s. | 129 |
AGNIESZKA SZEWCZYK, Uczeń twórczy w wyobrażeniach studentów konformistów i nonkonformistów, s. | 151 |
LIDIA PASICH, Konkurs języka polskiego jako forma pracy z uczniami zdolnymi, s. | 165 |
MAŁGORZATA KUŚPIT, BARBARA WOJTANOWSKA-JANUSZ, Trema a style radzenia sobie ze stresem uczniów szkół muzycznych, s. | 181 |
KATARZYNA JAKUBCZYK, Skills of students finishing the first stage of learning of mathematical modelling, s. | 207 |
PAULINA JANDAŁA, Daily experiences of transnational families and their children (based on the research conducted in the UK and Poland), s. | 215 |
RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE | |
Ewa Kula, Marzena Pękowska, Polityczno-oświatowy wymiar edukacji ustawicznej w szkolnictwie wyższym. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo UJK, Kielce 2015, ss. 90 – KAMILA PYTOWSKA, s. | 225 |
Sprawozdanie z 14. Międzynarodowej Konferencji „Lifelong Learning. Continuous Education for Sustainable Development”, 3–5 czerwca 2016. St. Petersburg, Rosja – HALINA KRÓL, s. | 229 |