Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 28

-20%

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 28

1 opinia

Redakcja:

Bożena Matyjas

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,28  16,60

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 16,60 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 11,95 zł  


13,28

w tym VAT

Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.


Rok wydania2016
Liczba stron212
KategoriaHistoria wychowania
WydawcaUniwersytet Jana Kochanowskiego
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  SPIS TREŚCI
  ARTYKUŁY I ROZPRAWY
  WITOLD STARNAWSKI, Paradygmat humanistyczny w pedagogice, s.    11
  MARIUSZ SZTABA, Wzory osobowe w procesie wychowania w refleksji Karola Wojtyły – św. Jana Pawła II, s.    25
  BARBARA GRABOWSKA, Na drodze ku zbliżeniu większości i mniejszości – szkoły z polskim językiem nauczania na Białorusi, Ukrainie i w Republice Czeskiej, s.    47
  MAGDALENA GAJDEROWICZ, Rola wychowawców, pedagogów i nauczycieli w przekazie prawdy historycznej o niemieckich obozach koncentracyjnych w Polsce, s.     61
  BARBARA KALINOWSKA-WITEK, Redaktorki wybranych czasopism kobiecych Królestwa Polskiego drugiej połowy XIX wieku – o potrzebie edukacji kobiet i ich roli w życiu społecznym, s.    71
  WANDA MATRAS-MASTALERZ, Biblioterapia w procesie umacniania zdrowia psychicznego i fizycznego czytelników, s.    91
  BADANIA I KOMUNIKATY
  MONIKA CHODYNA-SANTUS, The influence of the personal reflection of the researcher on the choice of the scientific paradigm and the research method. Doubts, reflections, quests of the aspiring researcher, s.    121
  ANNA SEREDYŃSKA, Znaczenie twórczości w poziomie zaangażowania nauczycieli akademickich w pracę grupy psychodynamicznej superwizji koleżeńskiej, s.    129
  AGNIESZKA SZEWCZYK, Uczeń twórczy w wyobrażeniach studentów konformistów i nonkonformistów, s.    151
  LIDIA PASICH, Konkurs języka polskiego jako forma pracy z uczniami zdolnymi, s.    165
  MAŁGORZATA KUŚPIT, BARBARA WOJTANOWSKA-JANUSZ, Trema a style radzenia sobie ze stresem uczniów szkół muzycznych, s.    181
  KATARZYNA JAKUBCZYK, Skills of students finishing the first stage of learning of mathematical modelling, s.    207
  PAULINA JANDAŁA, Daily experiences of transnational families and their children (based on the research conducted in the UK and Poland), s.    215
  RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
  Ewa Kula, Marzena Pękowska, Polityczno-oświatowy wymiar edukacji ustawicznej w szkolnictwie wyższym. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo UJK, Kielce 2015, ss. 90 – KAMILA PYTOWSKA, s.    225
  Sprawozdanie z 14. Międzynarodowej Konferencji „Lifelong Learning. Continuous Education for Sustainable Development”, 3–5 czerwca 2016. St. Petersburg, Rosja – HALINA KRÓL, s.    229
RozwińZwiń