Wpływ kultury na jakość relacji w międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

-15%

Wpływ kultury na jakość relacji w międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

36,89  43,40

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

36,8943,40

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Należy wyraźnie podkreślić, iż monografia ma znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu problematyki związanej z budowaniem relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynku B2B. Charakteryzuje się wyjątkową aktualnością poruszanych zagadnień oraz dobrym poziomem warsztatu naukowego, na co wskazuje dobrana literatura przedmiotu oraz zastosowana metodyka do rozwiązywania podjętych przez autorkę problemów badawczych.


Z recenzji prof. dr. hab. Macieja Urbaniaka, Uniwersytet Łódzki


Monografia analizuje skomplikowany wpływ kultury na działalność gospodarczą na styku transakcji rynkowych i hierarchii, co jest dużym wyzwaniem ze względu na niedookreśloność, rozmyte granice, ramowy charakter badanych obszarów. (...) Rozważania są wnikliwe, pokazują zdolność Autorki do krytycznej analizy. (...) Praca jest napisana ciekawym językiem (...), w sposób zobiektywizowany i spójny, jasno i konsekwentnie są w niej analizowane kolejne, ważne naukowo wątki.


Z recenzji dr hab. Beaty Stępień, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu


Liczba stron400
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-200-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  
  
  Wstęp
  
  
  
  1. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw - wprowadzenie
  
  1.1. Podstawowe terminy
  
  1.2. Ramy teoretyczne międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
  
  1.3. Przesłanki międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
  
  1.4. Rodzaje międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
  
  
  
  2. Kulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
  
  2.1. Koncepcja kultury
  
  2.2. Wybrane badania nad kulturą narodową
  
  2.2.1. Hofstede
  
  2.2.2. Hall
  
  2.2.3. Gesteland
  
  2.2.4. GLOBE
  
  2.3. Kontrowersje wokół badań nad kulturą narodową
  
  2.4. Kultura organizacyjna
  
  2.5. Dystans kulturowy i dystans psychiczny
  
  2.6. Różnice kulturowe a relacje przedsiębiorstw
  
  
  
  3. Pozakulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
  
  3.1. Uwarunkowania zewnętrzne
  
  3.2. Uwarunkowania organizacyjne
  
  3.2.1. Doświadczenie we współpracy międzynarodowej
  
  3.2.2. Zarządzanie współpracą międzynarodową
  
  3.3. Uwarunkowania osobowe
  
  3.4. Specyfika współpracy
  
  3.4.1. Podobieństwo partnerów
  
  3.4.2. Władza
  
  3.5. Bariery współpracy międzynarodowej
  
  3.6. Czynniki sukcesu współpracy międzynarodowej
  
  
  
  4. Jakość relacji przedsiębiorstw
  
  4.1. Pojęcie jakości relacji
  
  4.2. Zaufanie
  
  4.3. Zaangażowanie
  
  4.4. Komunikacja
  
  4.5. Konflikty
  
  4.6. Satysfakcja
  
  
  
  5. Jakość relacji w międzykulturowej współpracy polskich przedsiębiorstw
  
  - wyniki badań własnych
  
  5.1. Kulturowe uwarunkowania współpracy międzynarodowej polskich,
  
  chińskich i niemieckich przedsiębiorstw
  
  5.2. Hipotezy i pytania badawcze
  
  5.3. Metoda i próba badawcza
  
  5.4. Wymiary jakości relacji
  
  5.5. Kraj pochodzenia i kierunek współpracy a jakość relacji
  
  5.6. Uwarunkowania organizacyjne a jakość relacji
  
  5.7. Postawy respondentów a jakość relacji
  
  5.7.1. Przekonania dotyczące barier w nawiązywaniu współpracy
  
  5.7.2. Postrzegane czynniki sukcesu współpracy
  
  5.7.3. Ogólne przekonania na temat współpracy z partnerami z Chin lub z Niemiec
  
  5.8. Specyfika współpracy a jakość relacji
  
  5.9. Wyniki weryfikacji hipotez i odpowiedzi na pytania badawcze
  
  5.10. Ograniczenia badania i przyszłe kierunki badawcze
  
  
  
  Podsumowanie
  
  
  
  Spis tabel
  
  
  
  Spis rysunków
  
  
  
  Bibliografia
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia