Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

35,00  50,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

35,0050,00

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź
porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących
między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego przedsiębiorstw, ale także sposobów zarządzania
kapitałem ludzkim kreującym nowe przestrzenie w rozwoju przedsiębiorstw. W takim ujęciu wymaga się od przedsiębiorstw takiego myślenia, które prowadzi
do tworzenia wartości będącej przedmiotem wymiany rynkowej gwarantującej taki sukces przedsiębiorstwa, który może być akceptowany przez
wielu jego interesariuszy.
Monografia wskazuje na wiele istotnych czynników zarządzania przedsiębiorstwem, które kształtują zasady podejmowania decyzji w krótkim i długim
okresie czasu. Opisuje wiele założeń zarządzania przedsiębiorstwem w ujęciu strategicznym i operacyjnym. Odnosi się zarówno do modeli biznesu,
strategii, procesów biznesowych, jak i do specyficznych uwarunkowań wybranych aspektów mających znaczenie w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.


Liczba stron604
WydawcaWyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN-13978-83-62897-96-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały


Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - CHARAKTERYSTYKA UWARUNKOWAŃ ZARZĄDZANIA PROJEKTEM »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - CONDITIONING OF PEOPLE MANAGEMENT INTHE PROJECT-ORIENTED ORGANIZATION »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - CZY SZEF MOŻE MIEĆ ZŁY DZIEŃ? »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - DYNAMIKA PRZYWÓDZTWA W SCENTRALIZOWANYCH SIECIACH MIĘDZYORGANIZACYJNYCH »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - EKOLOGICZNE UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - FREE REVEALING I OPEN SOURCE W STRATEGII ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI POLSKICH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - INTER-FIRM PRO-INNOVATIVE COOPERATION AS THE STRATEGIC CHOICE FOR COMPANIES IN THE HYPERCOMPETITIVE ECONOMY »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KIEROWANIE LUDŹMI W KONTEKŚCIE OSOBISTEGO SYSTEMU WARTOŚCI »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KLUCZOWE DETERMINANTY ROZWOJU INTERNETU JAKO MEDIUM REKLAMOWEGO »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ŁAŃCUCHA DOSTAW W SOCIAL MEDIACH »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KORZYŚCI ZE ZMIANY PODEJŚCIA DO ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM W PRZEDSIĘBIORSTWIE »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KREOWANIE WARTOŚCI W PROCESACH FUZJI I PRZEJĘĆ »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KSZTAŁTOWANIE KULTURY BEZPIECZEŃSTWA W PRZEDSIĘBIORSTWIE KOLEJOWYM W ŚWIETLE WDROŻONYCH SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM I UTRZYMANIEM »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KULTUROWE TŁO WYBORÓW STRATEGICZNYCH PRZEDSIĘBIORSTW ZLOKALIZOWANYCH W POLSCE »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - LUKA INFORMACYJNA PRZYCZYNĄ SPADKU EFEKTYWNOŚCI W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH W POLSCE W PIERWSZYCH FAZACH CYKLU ŻYCIA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - MODEL KULTURY ORGANIZACYJNEJ CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM EFEKTYWNOŚĆ ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ W ORGANIZACJI »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - MODELOWE SYTUACJE STRATEGICZNE POLSKICH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - NOWOCZESNE MODELE INNOWACYJNE »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - NURT EWOLUCYJNY I REWOLUCYJNY W KONSTRUOWANIU MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - OBSZARY INTEGRACJI STANDARDÓW ZARZĄDZANIA NOWOCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - OCENA PRACOWNICZA, A PLANOWANIE SZKOLEŃ - KROK W KIERUNKU WŁAŚCIWEGO ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA TELEKOMUNIKACYJNEGO WOBEC KLIENTA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - PERSONNEL OUTSOURCING AS THE ELEMENT OF THE WORK POTENTIAL MANAGEMENT IN THE ORGANISATION »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - PODSTAWY STRATEGICZNEGO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI INFORMATYCZNYMI »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - POSTAWY PRACOWNICZE WOBEC ZMIAN W ORGANIZACJI. STUDIUM PRZYPADKU CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH KHW SA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - PRACOWNIK W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - PROBLEMY DOTYCZĄCE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM W ASPEKCIE REALIZOWANYCH PROCESÓW RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - PROFESSIONAL ETHICS IN MARKETING MANAGEMENT OF THE LAW FIRM »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ROLA KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO W TWORZENIU DŁUGOOKRESOWEJ WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ROLA KORPORACYJNEGO MARKETINGU SPOŁECZNEGO W FUNKCJONOWANIU PRZEDSIĘBIORSTWA BRANŻY WODOCIĄGOWEJ »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - SATYSFAKCJA I LOJALNOŚĆ KLIENTÓW JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ NA RYNKU TELEFONII MOBILNEJ »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU (CSR) - POCZĄTKI, IDEA I UWARUNKOWANIA PRAWNE »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU A EKONOMIA SPOŁECZNA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - SZKOLENIA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT ZARZĄDZANIA ZMIANĄ W ORGANIZACJI »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - TRIANGULACJA METOD BADAWCZYCH WARUNKIEM KOMPLEKSOWOŚCI BADAŃ RENTOWNOŚCI GOSPODAROWANIA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - UDOSKONALENIA W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - WARTOŚCI ETYCZNE W PROCESACH DECYZYJNYCH »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - WSPIERANIE PRZEDSIĘBIORSTW W DOSTĘPIE DO RYNKÓW ZAGRANICZNYCH »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - WYKORZYSTANIE COACHINGU W ROZWOJU PRACOWNIKÓW »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - WZBOGACANIE METOD PRACY W PRZEDSIĘBIORSTWACH UKIERUNKOWANYCH NA WZROST WARTOŚCI »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM JAKO PODSTAWA BUDOWY TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘ »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM - WYBRANE ASPEKTY »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH Z SEKTORA MŚP »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W PROCESIE KREOWANIA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZARZĄDZANIE WIEDZĄ WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE Z WYKORZYSTANIEM MEDIÓW SPOŁECZNOśCIOWYCH »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIM W ORGANIZACJI WIELOKULTUROWEJ »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W REALIZACJI ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM MŚP »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKO ELEMENT KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA »

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - ZNACZENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WEDŁUG NORMY PN-EN ISO 9001:2009 W KREOWANIU WARTOŚCI WYBRANEGO PODMIOTU LECZNICZEGO »


Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia