Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

35,00  50,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

35,0050,00

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź
porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących
między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego przedsiębiorstw, ale także sposobów zarządzania
kapitałem ludzkim kreującym nowe przestrzenie w rozwoju przedsiębiorstw. W takim ujęciu wymaga się od przedsiębiorstw takiego myślenia, które prowadzi
do tworzenia wartości będącej przedmiotem wymiany rynkowej gwarantującej taki sukces przedsiębiorstwa, który może być akceptowany przez
wielu jego interesariuszy.
Monografia wskazuje na wiele istotnych czynników zarządzania przedsiębiorstwem, które kształtują zasady podejmowania decyzji w krótkim i długim
okresie czasu. Opisuje wiele założeń zarządzania przedsiębiorstwem w ujęciu strategicznym i operacyjnym. Odnosi się zarówno do modeli biznesu,
strategii, procesów biznesowych, jak i do specyficznych uwarunkowań wybranych aspektów mających znaczenie w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.


Liczba stron604
WydawcaWyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN-13978-83-62897-96-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

  1. CHARAKTERYSTYKA UWARUNKOWAŃ ZARZĄDZANIA PROJEKTEM »
  2. CONDITIONING OF PEOPLE MANAGEMENT INTHE PROJECT-ORIENTED ORGANIZATION »
  3. CZY SZEF MOŻE MIEĆ ZŁY DZIEŃ? »
  4. DYNAMIKA PRZYWÓDZTWA W SCENTRALIZOWANYCH SIECIACH MIĘDZYORGANIZACYJNYCH »
  5. EKOLOGICZNE UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA »
  6. FREE REVEALING I OPEN SOURCE W STRATEGII ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI POLSKICH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH »
  7. INTER-FIRM PRO-INNOVATIVE COOPERATION AS THE STRATEGIC CHOICE FOR COMPANIES IN THE HYPERCOMPETITIVE ECONOMY »
  8. KIEROWANIE LUDŹMI W KONTEKŚCIE OSOBISTEGO SYSTEMU WARTOŚCI »
  9. KLUCZOWE DETERMINANTY ROZWOJU INTERNETU JAKO MEDIUM REKLAMOWEGO »
  10. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ŁAŃCUCHA DOSTAW W SOCIAL MEDIACH »
  11. KORZYŚCI ZE ZMIANY PODEJŚCIA DO ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM W PRZEDSIĘBIORSTWIE »
  12. KREOWANIE WARTOŚCI W PROCESACH FUZJI I PRZEJĘĆ »
  13. KSZTAŁTOWANIE KULTURY BEZPIECZEŃSTWA W PRZEDSIĘBIORSTWIE KOLEJOWYM W ŚWIETLE WDROŻONYCH SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM I UTRZYMANIEM »
  14. KULTUROWE TŁO WYBORÓW STRATEGICZNYCH PRZEDSIĘBIORSTW ZLOKALIZOWANYCH W POLSCE »
  15. LUKA INFORMACYJNA PRZYCZYNĄ SPADKU EFEKTYWNOŚCI W ZARZĄDZANIU KAPITAŁEM LUDZKIM W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH W POLSCE W PIERWSZYCH FAZACH CYKLU ŻYCIA »
  16. MODEL KULTURY ORGANIZACYJNEJ CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM EFEKTYWNOŚĆ ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ W ORGANIZACJI »
  17. MODELOWE SYTUACJE STRATEGICZNE POLSKICH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH »
  18. NOWOCZESNE MODELE INNOWACYJNE »
  19. NURT EWOLUCYJNY I REWOLUCYJNY W KONSTRUOWANIU MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW »
  20. OBSZARY INTEGRACJI STANDARDÓW ZARZĄDZANIA NOWOCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM »
  21. OCENA PRACOWNICZA, A PLANOWANIE SZKOLEŃ - KROK W KIERUNKU WŁAŚCIWEGO ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM »
  22. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA TELEKOMUNIKACYJNEGO WOBEC KLIENTA »
  23. PERSONNEL OUTSOURCING AS THE ELEMENT OF THE WORK POTENTIAL MANAGEMENT IN THE ORGANISATION »
  24. PODSTAWY STRATEGICZNEGO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI INFORMATYCZNYMI »
  25. POSTAWY PRACOWNICZE WOBEC ZMIAN W ORGANIZACJI. STUDIUM PRZYPADKU CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH KHW SA »
  26. PRACOWNIK W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM »
  27. PROBLEMY DOTYCZĄCE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM W ASPEKCIE REALIZOWANYCH PROCESÓW RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW »
  28. PROFESSIONAL ETHICS IN MARKETING MANAGEMENT OF THE LAW FIRM »
  29. ROLA KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO W TWORZENIU DŁUGOOKRESOWEJ WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA »
  30. ROLA KORPORACYJNEGO MARKETINGU SPOŁECZNEGO W FUNKCJONOWANIU PRZEDSIĘBIORSTWA BRANŻY WODOCIĄGOWEJ »
  31. SATYSFAKCJA I LOJALNOŚĆ KLIENTÓW JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ NA RYNKU TELEFONII MOBILNEJ »
  32. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU (CSR) - POCZĄTKI, IDEA I UWARUNKOWANIA PRAWNE »
  33. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU A EKONOMIA SPOŁECZNA »
  34. SZKOLENIA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT ZARZĄDZANIA ZMIANĄ W ORGANIZACJI »
  35. TRIANGULACJA METOD BADAWCZYCH WARUNKIEM KOMPLEKSOWOŚCI BADAŃ RENTOWNOŚCI GOSPODAROWANIA »
  36. UDOSKONALENIA W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI »
  37. WARTOŚCI ETYCZNE W PROCESACH DECYZYJNYCH »
  38. WSPIERANIE PRZEDSIĘBIORSTW W DOSTĘPIE DO RYNKÓW ZAGRANICZNYCH »
  39. WYKORZYSTANIE COACHINGU W ROZWOJU PRACOWNIKÓW »
  40. WZBOGACANIE METOD PRACY W PRZEDSIĘBIORSTWACH UKIERUNKOWANYCH NA WZROST WARTOŚCI »
  41. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM JAKO PODSTAWA BUDOWY TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘ »
  42. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM - WYBRANE ASPEKTY »
  43. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH Z SEKTORA MŚP »
  44. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W PROCESIE KREOWANIA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI »
  45. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE Z WYKORZYSTANIEM MEDIÓW SPOŁECZNOśCIOWYCH »
  46. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIM W ORGANIZACJI WIELOKULTUROWEJ »
  47. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W REALIZACJI ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU »
  48. ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM MŚP »
  49. ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKO ELEMENT KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA »
  50. ZNACZENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WEDŁUG NORMY PN-EN ISO 9001:2009 W KREOWANIU WARTOŚCI WYBRANEGO PODMIOTU LECZNICZEGO »

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia