Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

28,00  40,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 40,00 zł (-30%)

Najniższa cena z 30 dni: 28,00 zł  


28,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Era globalizacji i informacji to czas burzliwych zmian, które wymuszają na organizacjach gotowość do ciągłej ewolucji. Powodują konieczność rozwijania nie tylko zdolności adaptacyjnych, ale także wprowadzania nowych rozwiązań ułatwiających wyprzedzenie konkurencji. Działając w globalnym i burzliwym otoczeniu organizacje zaczynają coraz częściej upatrywać w innowacjach szansy na rozwój i ekspansję. Warunkiem sukcesu opartego na innowacjach jest działanie przedsiębiorcze uwzględniające aspekty etyczne, ekologiczne, integrujące zróżnicowane kulturowo środowiska. Przed zarządzaniem stają coraz bardziej istotne wyzwania. Dotyczą one przede wszystkim stymulowania innowacyjności poprzez wyzwalanie kreatywności i wspomaganie przedsiębiorczości. Zachodzące zmiany dają asumpt do eksploracji nowych obszarów, dyskusji, dociekań naukowców i praktyków.
Wymóg konkurowania w otoczeniu sprawia, że organizacje starają się z przedsiębiorczości uczynić trwałą kompetencję, która byłaby w stanie zapewnić im osiągnięcie naturalnych celów rozwoju i wyprzedzenia. Przedsiębiorczość należy traktować jako permanentne odkrywanie i wykorzystywanie szans. Ta postawa tworzy przestrzeń dla zarządzania strategicznego, opartego na innowacjach, którego przedmiotem zainteresowania jest rozwój, tworzenie nowych wartości dla klientów, a tym samym pomnażanie zysków przedsiębiorstw.
Dzięki kreatywnemu, unikalnemu podejściu do tworzenia wartości przedsiębiorcy uzyskują przewagę konkurencyjną, przedłużając tym samym czas obecności firmy w przestrzeni gospodarczej. Samozadowolenie jest największym zagrożeniem ustabilizowanych, dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Aby uniknąć tego zagrożenia muszą one realizować permanentną strategię innowacyjną. Systematyczna innowacja polega na celowym i zorganizowanym poszukiwaniu zmian i na systematycznej analizie okazji do społecznej lub gospodarczej innowacji.


Rok wydania2014
Liczba stron261
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe Akademii WSB
ISBN-13978-83-64927-00-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka

  1. Aktywna turystyka sportowa a innowacyjność produktu zdrowotnego uzdrowisk »
  2. Aktywność badawczo-rozwojowa a innowacyjność przemysłu w województwie śląskim »
  3. Bariery innowacji w przedsiębiorstwie - studium przypadku »
  4. Bariery innowacyjności przedsiębiorstw »
  5. Blogowanie - innowacyjny model biznesu XXI wieku »
  6. Foresight jako narzędzie wsparcia procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie »
  7. Inżynieria wartości jako metoda stymulacji innowacji w inwestycjach publicznych »
  8. Kreatywność, innowacyjność, przedsiębiorczość - obszary spójne czy odrębne? »
  9. Partnerstwo publiczno-prywatne jako innowacyjna forma współpracy w realizacji zadań publicznych »
  10. Popularyzacja przedsiębiorczości akademickiej »
  11. Przedsiębiorczość i innowacyjność - system wdrażania wiedzy do gospodarki »
  12. Przegląd metodologii i narzędzi wspierających wypracowanie innowacyjnych modeli biznesowych dla nowo powstających firm »
  13. Uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw »
  14. Wpływ Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości na rozwój aktywności gospodarczej środowiska akademickiego w zakresie tworzenia StartUp’ów »
  15. Wpływ ekologii na proces innowacji »
  16. Wpływ innowacyjności na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw »
  17. Wykorzystanie metody Lean Management w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjnym »
  18. Wykorzystanie wartości otwartych działań innowacyjnych jako źródła rozwoju organizacji »
  19. Zachowania przedsiębiorcze uczelni - uwarunkowania i atrybuty uczelnianej przedsiębiorczości »
  20. Zakres innowacyjności przedsiębiorstwbranży TSL - studium literatury »
  21. Zarządzanie jakością projektu innowacyjnego »
  22. Zastosowanie metod Virtual Plant do projektowania dla osób z niepełnosprawnościami i starszych »

Ciekawe propozycje

Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia