Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji

-25%

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji

Koncepcja i wybrane obszary zastosowań

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

24,00  32,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

24,0032,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w „atlasie” dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.


Liczba stron259
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-439-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  Rozdział I
  Dynamiczne zdolności organizacji jako paradygmat strategii    13
  1. Geneza dynamicznych zdolności    13
  2. Definicja dynamicznych zdolności    21
  3. Zróżnicowanie i wielokierunkowość dynamicznych zdolności    39
  Rozdział II
  Dynamiczne zdolności marketingowe – podstawy teoretyczne    51
  1. Znaczenie i ewolucja naukowej wiedzy o marketingu    51
  2. Marketing jako funkcja biznesu    57
  3. Zasoby i zdolności marketingowe    64
  4. Istota dynamicznych zdolności marketingowych    75
  Rozdział III
  Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań jakościowych    99
  1. Charakterystyka jakościowego projektu badawczego    99
  2. Podążanie za zmianami w otoczeniu    108
  2.1. Dynamika otoczenia    108
  2.2. Budowanie wiedzy o otoczeniu    112
  2.3. Antycypacja zmian    115
  2.4. Uczenie się na własnych doświadczeniach    118
  3. Rekonfiguracja zasobów marketingowych    121
  3.1. Resegmentacja    122
  3.2. Repozycjonowanie    125
  3.3. Rekonfiguracja oferty produktowej    128
  3.4. Rekonfiguracja pozostałych elementów marketing-mix    131
  4. Stymulanty i bariery rekonfiguracji    135
  5. Rola działu marketingu i koordynacja interfunkcyjna    142
  6. Kompetencje menedżerskie a DZM    146
  7. Koprodukcja wartości jako specyficzny obszar DZM    149
  Rozdział IV
  Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań ilościowych    152
  1. Zdolności marketingowe w mediach społecznościowych    154
  1.1. Wprowadzenie do marketingu w mediach społecznościowych    154
  1.2. Charakterystyka procesu gromadzenia informacji terenowych    161
  1.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego    166
  1.4. Test modelu strukturalnego i wnioski    176
  2. Zdolności do ko-kreacji wartości z klientami    186
  2.1. Wprowadzenie do ko-kreacji wartości z klientami    186
  2.2. Charakterystyka procesu gromadzenia danych terenowych    193
  2.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego    196
  2.4. Test modelu strukturalnego i wnioski    202
  Podsumowanie    211
  Załączniki    219
  Scenariusz wywiadu osobistego    219
  Pytania ankietowe 1    224
  Pytania ankietowe 2    228
  Bibliografia    233
  Spis rysunków    257
  Spis tablic    259
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia