Logistyka w biznesie międzynarodowym

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

36,75  49,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

36,7549,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja Wydawnictwa WNT, dodruk Wydawnictwo Naukowe PWN


Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.
Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy.
Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.


Liczba stron164
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-19085-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  
  Rozdział 1. Koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na tle ewolucji uwarunkowań konkurowania    11
  1.1. Wpływ otoczenia na zarządzanie przedsiębiorstwem    11
  1.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw we współczesnych koncepcjach naukowych    20
  1.3. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie przedsiębiorstwem    28
  
  Rozdział 2. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym    35
  2.1. Miejsce i rola logistyki w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem    35
  2.2. Ważniejsze funkcje zarządzania logistycznego    46
  2.3. Metody zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem    55
  
  Rozdział 3. Zarządzanie z logistyką jako strategią w praktyce przedsiębiorstw – wyniki badań    67
  3.1. Metoda ekspercka w badaniach zarządzania logistycznego w biznesie międzynarodowym    67
  3.2. Ocena praktyki zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem    69
  3.3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie – diagnoza i kierunki rozwoju    73
  3.4. Skuteczność zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie    82
  
  Rozdział 4. Przedsiębiorstwo jako ogniwo łańcucha dostaw    91
  4.1. Strategiczne znaczenie łańcucha dostaw w biznesie międzynarodowym    91
  4.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw    99
  4.3. Charakter rynku przedsiębiorstwa a jego łańcuch dostaw    103
  
  Rozdział 5. Sieci dostaw jako odmiany sieci gospodarczych    111
  5.1. Uwarunkowania budowy i eksploatacji logistycznej sieci dostaw    111
  5.2. Punkty modalne w sieci dostaw    117
  5.3. Metody konfi gurowania sieci dostaw    124
  
  Rozdział 6. Wpływ zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie na rozwój biznesu międzynarodowego    129
  6.1. Rola zarządzania logistycznego w redukowaniu asymetrii informacji rynkowej    129
  6.2. Czynniki ograniczające i stymulujące wpływ zarządzania logistycznego na biznes międzynarodowy    136
  6.3. Ważniejsze zasady implementacji polityki logistycznej UE w przedsiębiorstwach międzynarodowych    144
  
  Bibliografia    151
  
  Indeks    161
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia