Psychologia Rozwojowa, tom 14 nr 2 rok 2009

Psychologia Rozwojowa, tom 14 nr 2 rok 2009

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

14,95

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W Psychologii Rozwojowej publikowane są artykuły zawierające teoretyczne omówienia zagadnień rozwoju, prezentujące syntetyczne przeglądy badań na wybrany temat, przedstawiające wyniki badań empirycznych a także recenzje wybranych publikacji na temat rozwoju oraz sprawozdania z ważnych kongresów i konferencji dotyczących rozwoju człowieka.


Prace ukazują rozwój człowieka w pełnym cyklu życia, od okresu prenatalnego do wieku senioralnego. Wzbogacają wiedzę o rozwoju o człowieka prezentowaną w zagranicznych czasopismach o wyniki badań prowadzonych w rodzimym środowisku społeczno-kulturowym.


Psychologia Rozwojowa jest jedynym na polskim rynku czasopismem zajmującym się rozwojem człowieka. Rekomendujemy je zarówno pracownikom nauki badającym problemy rozwoju, studentom kierunków psychologicznych, pedagogicznych, medycznych a także psychologom i pedagogom praktykom.


 


Liczba stron130
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN-13978-83-233-2736-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Maria KIELAR-TURSKA, Wprowadzenie    7
  I. ARTYKUŁY PRZEGLĄDOWE    13
    Stefan FRYDRYCHOWICZ, Sposoby ujmowania kompetencji komunikacyjnej – jej geneza i rozwój w perspektywie sytuacji komunikacyjnej    13
    Małgorzata STĘPIEŃ-NYCZ, Rola dyskursu emocjonalnego w rozwoju reprezentacji emocji    29
  II. RAPORTY Z BADAŃ    43
    Stanisław MILEWSKI, Wyrazy n-fonemowe i n-sylabowe w mowie dorosłych adresowanej do niemowląt    43
    Ewa HAMAN, Krzysztof FRONCZYK, Iwona GIRTLER, Co rodzice wiedzą o zasobie słownictwa swoich dzieci? Kwestionariuszowe badanie rozwoju słownika dzieci 2–6-letnich    57
    Ewa CZAPLEWSKA, Dekodowanie mimicznych i wokalnych oznak emocji przez dzieci w wieku 4–7 lat    73
    Anna SZCZYPCZYK, Rozumienie dwuznaczności przez dzieci pięcioletnie w kontekście rozwoju wiedzy o umyśle    83
    Ewa DRYLL, Rozumienie metafor z nazwą zwierzęcia w nośniku – perspektywa rozwojowa    95
  III. RECENZJE I SPRAWOZDANIA    113
    RECENZJA: Anna ŚWIĄTEK, Bogumiła Baumgartner (2008), Przeżyć dwujęzyczność. Jak wychować dziecko dwujęzycznie. Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia    113
    Małgorzata STĘPIEŃ-NYCZ, 80 lat psychologii rozwojowej na Uniwersytecie Jagiellońskim: sprawozdanie z sesji naukowej upamiętniającej osiemdziesiątą rocznicę założenia Katedry Psychologii Pedagogicznej na Uniwersytecie Jagiellońskim    117
  English Abstracts    123
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia