Fenomen reklamy religijnej

Fenomen reklamy religijnej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

35,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

35,00

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem pracy jest pokazanie pewnego zjawiska,
fenomenu reklamy religijnej, znalezienie odpowiedzi na pytanie: czym jest
reklama religijna, jak można ją zdefi niować, czym różni się od innych typów
reklamy, np. społecznej czy komercyjnej? Jakie elementy konstytutywne ma
tego typu reklama? Jak można ją opisać i wyróżnić w niej pewne rodzaje czy
typy? Jakie są granice pojęcia reklamy religijnej? Czy tego rodzaju przekaz
może być medium prowadzącym do osobowego kontaktu z Bogiem? Czy
może także pobudzać do pewnej refl eksji, w tym także do refl eksji religijnej?
Jakie środki stylistyczne i elementy konstrukcji przekazu reklamowego denotują
odniesienia do sacrum jako konstytutywnego, w moim przekonaniu,
elementu reklamy religijnej? Jaka jest też recepcja reklamy religijnej w różnych
grupach wybranych do badań fokusowych?


Liczba stron284
WydawcaAkademia Humanistyczna
ISBN-13978-83-7549-277-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia