Sieci wpływu

Psychologia perswazji on-line

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

38,50  55,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

38,5055,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.


Liczba stron238
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczenieMałgorzata Guzowska
ISBN-13978-83-01-19800-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

[]CZĘŚĆ WIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ    1
  1 Wprowadzenie    4
  2 Psychologia podejmowania decyzji    6
  3 Do kogo chcesz dotrzeć?    9
  4 Kulturowe zawiłości    11
  5 Różnice indywidualne    40
  CZĘŚĆ 2 KOMUNIKUJ SIĘ W SPOSÓB PERSWAZYJNY    59
  6 Podstawowe zasady    62
  7 Optymalizacja strony    70
  8 Wybór właściwych obrazów    92
  9 Psychologia koloru    100
  10 Media społecznościowe i obsługa klienta    114
  11 Tworzenie perswazyjnych filmów    125
  CZĘŚĆ 3 SPRZEDAWAJ UCZCIWIE    131
  12 Wpływ: wprowadzenie    134
  13 Zasady perswazji online    140
  14 Zwiększ sprzedaż    166
  15 Wycena i wartość    178
  16 Łańcuch behawioralny    189
  Posłowie    196
  Przypisy    197
  Indeks nazwisk    233
  Indeks rzeczowy    235
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia