POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi, ibuk
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 238 |
Kategoria | Psychologia osobowości |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Tłumaczenie | Małgorzata Guzowska |
ISBN-13 | 978-83-01-19800-8 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Podziękowania Wydawcy XIV | |
O Autorce XV | |
CZĘŚĆ WIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ | 1 |
1 Wprowadzenie | 4 |
2 Psychologia podejmowania decyzji | 6 |
3 Do kogo chcesz dotrzeć? | 9 |
4 Kulturowe zawiłości | 11 |
5 Różnice indywidualne | 40 |
CZĘŚĆ 2 KOMUNIKUJ SIĘ W SPOSÓB PERSWAZYJNY | 59 |
6 Podstawowe zasady | 62 |
7 Optymalizacja strony | 70 |
8 Wybór właściwych obrazów | 92 |
9 Psychologia koloru | 100 |
10 Media społecznościowe i obsługa klienta | 114 |
11 Tworzenie perswazyjnych filmów | 125 |
CZĘŚĆ 3 SPRZEDAWAJ UCZCIWIE | 131 |
12 Wpływ: wprowadzenie | 134 |
13 Zasady perswazji online | 140 |
14 Zwiększ sprzedaż | 166 |
15 Wycena i wartość | 178 |
16 Łańcuch behawioralny | 189 |
Posłowie | 196 |
Przypisy | 197 |
Indeks nazwisk | 233 |
Indeks rzeczowy | 235 |