Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,97  19,95

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

11,9719,95

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu rozważań dokonano przeglądu modeli biznesu mających zastosowanie we współczesnych małych i średnich firmach. Koncepcja modeli biznesu umożliwia analizę funkcjonowania takich przedsiębiorstw, omówienie czynników wewnętrznych i zewnętrznych kształtujących ich rozwój, a także uchwycenie związku modeli biznesu ze strategią przedsiębiorstwa.


Liczba stron200
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8088-573-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  1. Nowy paradygmat cywilizacyjny a rozwój przedsiębiorczości    11
  1.1. Współczesne przemiany w gospodarce światowej    11
  1.2. Wiedza jako czynnik przejścia do gospodarki przedsiębiorczej    32
  1.3. Koncepcje przedsiębiorstw przyszłości    44
  2. Współczesna przedsiębiorczość w procesie rozwoju małych i średnich firm    65
  2.1. Przedsiębiorcze myślenie i podejmowanie decyzji    65
  2.2. Proces przedsiębiorczy    74
  oraz typy przedsiębiorców    80
  2.4. Przedsiębiorcze zarządzanie    93
  3. Model biznesu w strategii rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw    99
  3.1. Istota modelu biznesu i jego komponenty    99
  3.2. Czynniki kształtujące model biznesu małych i średnich przedsiębiorstw    113
  3.3. Związek modelu biznesu ze strategią przedsiębiorstwa    156
  Zakończenie    171
  Bibliografia    175
  Spis tabel i rysunków    199
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia