Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,16  19,95

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 19,95 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 12,77 zł  


15,16

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu rozważań dokonano przeglądu modeli biznesu mających zastosowanie we współczesnych małych i średnich firmach. Koncepcja modeli biznesu umożliwia analizę funkcjonowania takich przedsiębiorstw, omówienie czynników wewnętrznych i zewnętrznych kształtujących ich rozwój, a także uchwycenie związku modeli biznesu ze strategią przedsiębiorstwa.


Rok wydania2016
Liczba stron200
KategoriaGospodarka światowa
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8088-573-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  
  1. Nowy paradygmat cywilizacyjny a rozwój przedsiębiorczości    11
  1.1. Współczesne przemiany w gospodarce światowej    11
  1.2. Wiedza jako czynnik przejścia do gospodarki przedsiębiorczej    32
  1.3. Koncepcje przedsiębiorstw przyszłości    44
  
  2. Współczesna przedsiębiorczość w procesie rozwoju małych i średnich firm    65
  2.1. Przedsiębiorcze myślenie i podejmowanie decyzji    65
  2.2. Proces przedsiębiorczy    74
  2.3. Postawy i motywacje przedsiębiorcze
  oraz typy przedsiębiorców    80
  2.4. Przedsiębiorcze zarządzanie    93
  
  3. Model biznesu w strategii rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw    99
  3.1. Istota modelu biznesu i jego komponenty    99
  3.2. Czynniki kształtujące model biznesu małych i średnich przedsiębiorstw    113
  3.3. Związek modelu biznesu ze strategią przedsiębiorstwa    156
  
  Zakończenie    171
  Bibliografia    175
  Spis tabel i rysunków    199
RozwińZwiń