POLECAMY
Format:
ibuk
Opracowanie dedykowane jest czytelnikom poszukującym wiedzy o aktualnych
problemach zarządzania strategicznego, głównie studentom studiów II stopnia oraz słuchaczom studiów podyplomowych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także praktykom odpowiedzialnym w organizacjach za podejmowanie strategicznych decyzji.
Książka składa się z 10 rozdziałów. Odnoszą się one do istoty zarządzania strategicznego, w tym narzędzi analizy strategicznej, procesu formułowania, wdrażania i kontrolowania strategii oraz zmiany strategicznej, jak również do specyficznych aspektów zarządzania strategicznego, w tym roli czynnika ludzkiego, kultury organizacyjnej czy przywództwa, a także do kwestii związanych z wyborem
kierunków i sposobów rozwoju organizacji, takich jak wirtualizacja działań.
Od Redaktorów
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 292 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
ISBN-13 | 978-83-7972-180-1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Od redaktorów | 5 |
1. Anna Pluta - Zarządzanie strategiczne organizacją | 7 |
2. Hubert Pachciarek - Analiza strategiczna | 47 |
3. Malwina Szarek - Formułowanie strategii | 115 |
4. Alberto Lozano-Platonoff, Hubert Pachciarek - Rodzaje strategii | 135 |
5. Malwina Szarek - Wdrażanie strategii i jej kontrola | 151 |
6. Katarzyna Gadomska-Lila - Wewnętrzny kontekst kształtowania konkurencyjności organizacji: kultura organizacyjna i strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi | 173 |
7. Aleksandra Rudawska - Zarządzanie zmianą strategiczną | 195 |
8. Karol Kuczera - Model biznesu | 227 |
9. Zdzisław Gomółka - Wirtualizacja – strategiczna perspektywa rozwoju współczesnych organizacji | 245 |
10. Karol Kuczera - Organizacja sieciowa i wirtualna | 261 |