SpellForce 3 - poradnik do gry

1 opinia

Autor:

Sara Temer

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

6,32  7,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 7,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 5,14 zł  


6,32

w tym VAT

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi oraz objaśnienia znajdujących się w grze mechanik. Dodatkowo znajdziesz tutaj opis wszystkich dostępnych w grze ras, wraz z posiadanymi przez nich jednostkami.


W tych rozdziałach znajdziesz objaśnienia dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, a także opartego na sektorach strategicznego aspektu gry.


Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera
szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi;
wskazówki dotyczące tworzenia postaci;
objaśnienie jak wygląda zarządzanie w strategicznej warstwie gry;
opis trzech znajdujących się w grze ras wraz z ich jednostkami.


Poradnik do Spellforce 3 to rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od początku do końca. Nasz opis przejścia zawiera wiele obrazków, a porady pomogą zrozumieć największe sekrety gry. Pamiętaliśmy również o rasach i jednostkach.


SpellForce 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Cień Drzew - Skażenie (Kampania)
Mulandir - Zaginione Miasto (Kampania)
Tworzenie i rozwój postaci (Podstawy)
Światłość - Uchodźcy cz. 3 (Kampania)
Droga do Mulandiru (Kampania)
Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 (Kampania)
Liannon - Źródło zarazy (Kampania)
Rasy i jednostki (Podstawy)
Oko - Krew nie woda (Kampania)
Mulandir - Brutalna pobudka (Kampania)


Rok wydania2017
Liczba stron111
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8112-495-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

-SpellForce 3 - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Podstawy
-Porady na start | Poradnik do gry
-Interfejs
-Tworzenie i rozwój postaci
-Zarządzanie obozem
-Rasy i jednostki w Spellforce 3
-Kampania
-Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja
-Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
-Droga do Mulandiru | Kampania, solucja
-Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja
-Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja
-Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja
-Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja
-Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja
-Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja
-Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja
-Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja
-Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja
-Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja
-Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja
-Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
-Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja
-Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja
-Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja
-Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja
-Zielone wybrzeże | Kampania, solucja

RozwińZwiń