POLECAMY
Redakcja:
Format:
pdf, ibuk
ISSN 1896-1800
W numerze [Contents]:
Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J
an M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research], s. 191–200;
Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior], s. 201–213;
Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students], s. 214–224;
Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users], s. 225–233;
Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate], s. 234–248.
Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion]
Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology], s. 249–261;
Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories], s. 262–265;
Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism], 266–270;
Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws], s. 271–275;
Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej” Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don’t fix it – response to the article On the universality of theories in social psychology by
Maciej Dymkowski:, s. 276–279; Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology], s. 280–285.
Rok wydania | 2007 |
---|---|
Liczba stron | 107 |
Kategoria | Psychologia społeczna |
Wydawca | Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej i Wydawnictwo Naukowe Scholar |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Psychospołeczne aspekty Internetu. Redaktorzy naukowi: Krzysztof Krejtz i Jan M. Zając | 191 |
Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej. Jan M. Zając, Krzysztof Krejtz | 191 |
Psychologiczne predyktory zakupów on-line. Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny | 201 |
Wzorce aktywności studentów w Internecie. Patrycja Rudnicka | 214 |
Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników. Agata Błachnio | 225 |
Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby. Jan M. Zając, Dominik Batorski | 234 |
Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja | 249 |
O uniwersalności teorii psychologii społecznej. Maciej Dymkowski | 249 |
O pożytkach z teorii średniego zasięgu. Michał Bilewicz | 262 |
Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu. Mirosław Kofta | 266 |
O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych. Maria Lewicka | 271 |
Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej”. Macieja Dymkowskiego, Adrian Wójcik | 276 |
Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej. Maciej Dymkowski | 280 |
O czasopiśmie | 286 |
Wskazówki dla autorów | 286 |
Wskazówki dla recenzentów | 288 |
Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej | 290 |
Władze | 290 |
Procedura przyjmowania nowych członków | 291 |
Aktywności | 291 |
Aktualności | 292 |