Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

1 opinia

Redakcja:

Maria Lewicka

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

13,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

ISSN 1896-1800


W numerze [Contents]:


Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J


an M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research], s. 191–200;


Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior], s. 201–213;


Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students], s. 214–224;


Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users], s. 225–233;


Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate], s. 234–248.


Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion]


Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology], s. 249–261;


Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories], s. 262–265;


Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism], 266–270;


Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws], s. 271–275;


Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej” Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don’t fix it – response to the article On the universality of theories in social psychology by


Maciej Dymkowski:, s. 276–279; Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology], s. 280–285.


Liczba stron107
WydawcaPolskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej i Wydawnictwo Naukowe Scholar
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Psychospołeczne aspekty Internetu. Redaktorzy naukowi: Krzysztof Krejtz i Jan M. Zając    191
    Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej. Jan M. Zając, Krzysztof Krejtz    191
    Psychologiczne predyktory zakupów on-line. Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny    201
    Wzorce aktywności studentów w Internecie. Patrycja Rudnicka    214
    Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników. Agata Błachnio    225
    Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby. Jan M. Zając, Dominik Batorski    234
  Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja    249
    O uniwersalności teorii psychologii społecznej. Maciej Dymkowski    249
    O pożytkach z teorii średniego zasięgu. Michał Bilewicz    262
    Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu. Mirosław Kofta    266
    O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych. Maria Lewicka    271
    Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej”. Macieja Dymkowskiego, Adrian Wójcik    276
    Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej. Maciej Dymkowski    280
  O czasopiśmie    286
  Wskazówki dla autorów    286
  Wskazówki dla recenzentów    288
  Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej    290
  Władze    290
  Procedura przyjmowania nowych członków    291
  Aktywności    291
  Aktualności    292
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia