EBOOKI WYDAWCY
-23%
Redakcja:
Format:
pdf, ibuk
Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana Innowacje w turystyce. Wybrane praktyki działań, powstała jako efekt dyskusji na temat występowania innowacji w szeroko pojętej gospodarce turystycznej, zainicjowanej podczas I Seminarium Studencko-Doktoranckiego z udziałem praktyków, które odbyło się w 21.03.2017 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Seminarium zostało zorganizowane przez przedstawicieli Katedry Marketingu oraz Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Do prac nad przygotowaniem monografii zaproszeni zostali doktoranci oraz pracownicy naukowi, co pozwoliło na wymianę doświadczeń, prezentację wyników badań własnych, ale przede wszystkim stworzyło przestrzeń do dyskusji naukowej. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących rozwoju różnych typów innowacji w turystyce, w tym m.in.: produktowych, procesowych, organizacyjnych oraz technologicznych. W warstwie praktycznej spostrzeżenia i wnioski sformułowane przez poszczególnych autorów mają na celu pokazanie kierunku rozwoju innowacji w szeroko pojętej turystyce. Monografia powstała w oparciu o bogate źródła literaturowe, statystyczne, wyniki prowadzonych badań oraz egzemplifikację wybranych praktyk rynkowych w zakresie tworzenia, kreowania i stosowania innowacji w różnych sektorach turystyki. Struktura opracowania obejmuje dwanaście rozdziałów.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 174 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach |
ISBN-13 | 978-83-7875-408-4 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wstęp | 7 |
1. Technologie „rozszerzonej rzeczywistości” w komunikacji marketingowej firm sektora turystycznego (Joanna Wiechoczek) | 9 |
2. Geolokalizacja jako przykład innowacji marketingowej oferentów produktów turystycznych (Małgorzata Kieżel) | 23 |
3. Aplikacje mobilne na rynku turystycznym w opinii pokolenia Y (Zbigniew Spyra) | 37 |
4. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce na przykładzie AudioTrip (Paulina Radzik) | 53 |
5. Gastronomia mobilna jako innowacja w sektorze polskiej gastronomii (Hanna Ziętara) | 63 |
6. Rozwój turystyki luksusowej jako odpowiedź na rosnące potrzeby turystów (Anastazja Kasztalska) | 79 |
7. Enoturystyka jako nowa forma turystyki specjalistycznej w Polsce (Beata Reformat) | 89 |
8. Rozwój sektora enoturystyki w Polsce (Paulina Reformat) | 101 |
9. „Wczasy pod gruszą” wczoraj i dziś na przykładzie gospodarstwa agroturystycznego „U Basi” w Kotlinie Żywieckiej (Janusz Gancarczyk) | 113 |
10. Sojusznicy strategiczni samorządu terytorialnego w procesie kreowania innowacji w turystyce biznesowej (Michał Jaśniok) | 125 |
11. Relacje instytucji turystyki kulturowej ze społecznością lokalną (na przykładzie siemianowickiego Centrum Kultury – Parku Tradycji) (Anna Dewalska-Opitek, Monika Pojda-Dziekońska) | 139 |
12. Marketing w procesach stymulowania innowacji w turystyce (Magdalena Sobocińska) | 153 |
13. Nowe koncepcje marketingu w usługach turystycznych (Beata Nowotarska-Romaniak) | 163 |