Innowacje w turystyce

-23%

Innowacje w turystyce

Wybrane praktyki działań

1 opinia

Redakcja:

Beata Reformat

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,86  18,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 18,00 zł (-23%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,86 zł  


13,86

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana Innowacje w turystyce. Wybrane praktyki działań, powstała jako efekt dyskusji na temat występowania innowacji w szeroko pojętej gospodarce turystycznej, zainicjowanej podczas I Seminarium Studencko-Doktoranckiego z udziałem praktyków, które odbyło się w 21.03.2017 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Seminarium zostało zorganizowane przez przedstawicieli Katedry Marketingu oraz Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Do prac nad przygotowaniem monografii zaproszeni zostali doktoranci oraz pracownicy naukowi, co pozwoliło na wymianę doświadczeń, prezentację wyników badań własnych, ale przede wszystkim stworzyło przestrzeń do dyskusji naukowej. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących rozwoju różnych typów innowacji w turystyce, w tym m.in.: produktowych, procesowych, organizacyjnych oraz technologicznych. W warstwie praktycznej spostrzeżenia i wnioski sformułowane przez poszczególnych autorów mają na celu pokazanie kierunku rozwoju innowacji w szeroko pojętej turystyce. Monografia powstała w oparciu o bogate źródła literaturowe, statystyczne, wyniki prowadzonych badań oraz egzemplifikację wybranych praktyk rynkowych w zakresie tworzenia, kreowania i stosowania innowacji w różnych sektorach turystyki. Struktura opracowania obejmuje dwanaście rozdziałów.


Rok wydania2017
Liczba stron174
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-408-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  1. Technologie „rozszerzonej rzeczywistości” w komunikacji marketingowej firm sektora turystycznego (Joanna Wiechoczek)    9
  2. Geolokalizacja jako przykład innowacji marketingowej oferentów produktów turystycznych (Małgorzata Kieżel)    23
  3. Aplikacje mobilne na rynku turystycznym w opinii pokolenia Y (Zbigniew Spyra)    37
  4. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce na przykładzie AudioTrip (Paulina Radzik)    53
  5. Gastronomia mobilna jako innowacja w sektorze polskiej gastronomii (Hanna Ziętara)    63
  6. Rozwój turystyki luksusowej jako odpowiedź na rosnące potrzeby turystów (Anastazja Kasztalska)    79
  7. Enoturystyka jako nowa forma turystyki specjalistycznej w Polsce (Beata Reformat)    89
  8. Rozwój sektora enoturystyki w Polsce (Paulina Reformat)    101
  9. „Wczasy pod gruszą” wczoraj i dziś na przykładzie gospodarstwa agroturystycznego „U Basi” w Kotlinie Żywieckiej (Janusz Gancarczyk)    113
  10. Sojusznicy strategiczni samorządu terytorialnego w procesie kreowania innowacji w turystyce biznesowej (Michał Jaśniok)    125
  11. Relacje instytucji turystyki kulturowej ze społecznością lokalną (na przykładzie siemianowickiego Centrum Kultury – Parku Tradycji) (Anna Dewalska-Opitek, Monika Pojda-Dziekońska)    139
  12. Marketing w procesach stymulowania innowacji w turystyce (Magdalena Sobocińska)    153
  13. Nowe koncepcje marketingu w usługach turystycznych (Beata Nowotarska-Romaniak)    163
RozwińZwiń