Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna

2 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

19,18  31,98

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

19,1831,98

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Tom został poświęcony zdefiniowaniu pojęcia „języki specjalistyczne”, jak również ukazaniu pewnych problemów i dylematów, na jakie napotykają nauczyciele języków obcych, których zadaniem jest kształcenie językowe z elementami wiedzy specjalistycznej. Książka stanowi zbiór tekstów będących efektem doświadczeń praktykujących nauczycieli glottodydaktyków, pracujących w różnych kontekstach edukacyjnych. Autorami są lektorzy języków obcych na wyższych uczelniach bądź pracujący na wydziałach neofilologicznych wyższych uczelni. Niniejszy zbiór tekstów opracowanych przez nauczycieli glottodydaktyków ukazuje zarówno ich przemyślenia, wiedzę jak i praktyczne doświadczenia w nauczaniu języków specjalistycznych będące wyrazem ich własnych poszukiwań.
Redaktorzy wierzą, że niniejszy tom stanie się nie tylko źródłem wiedzy i pomysłów, jak radzić sobie z nauczaniem języków specjalistycznych, ale że również stanie się inspiracją do dalszych poszukiwań bardziej motywujących i efektywnych metod i technik nauczania, bardziej różnorodnych i wychodzących poza program kursu językowego, realizowanego za pomocą mniej tradycyjnych materiałów dydaktycznych.


Liczba stron170
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-3239-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały


Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 01 Język specjalistyczny a język podstawowy – elementy wspólne i różnicujące »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 02 Assessing and Developing Business English Teachers Managerial Competencies... »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 03 CLILiG a nauczanie języka biznesu »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 04 Teaching English to Medical Students - Reflections on Problems... »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 05 Practising Medical English – How to Look for Medical Resources »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 06 Employers Expectations Regarding the Linguistic Competences... »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 07 Challenges Faced by Novice Translators Confronted with Specialised Translation »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 08 Il lessico del linguaggio dell’ambiente naturale »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 09 Using the Interactive Whiteboard Technology for Teaching the Principles of Style during Academic Writing Classes »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 10 Technologie informacyjne w nauczaniu języka specjalistycznego... »

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 11 Czy język specjalistyczny może żyć w mediach społecznościowych? Od tekstbooka do Facebooka »


TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

EBOOKI WYDAWCY

Spis treści

  Wstęp (Danuta Gabryś-Barker i Ryszard Kalamarz) /    7
  Ewelina Mitera: Język specjalistyczny a język podstawowy – elementy wspólne i różnicujące /    15
  Magdalena Łęska, Jolanta Łącka-Badura: Assessing and Developing Business English Teachers’ Managerial Competencies: A Proposal for a Language-Based Model /    27
  Agata Borek: CLILiG a nauczanie języka biznesu /    39
  Aleksandra Szymańska-Tworek, Julia Makowska-Songin: Teaching English to Medical Students: Reflections on Problems and Solutions from the Teacher’s Perspective /    53
  Jacek Pradela: Practising Medical English – How to Look for Medical Resources /    81
  Joseph Ohimor: Employers Expectations Regarding the Linguistic Competences of New Graduates Entering the Labour Market – A Pilot Survey /    91
  Małgorzata Kodura: Challenges Faced by Novice Translators Confronted with Specialised Translation /    107
  Desy Masieri: Il lessico del linguaggio dell’ambiente naturale/    117
  Agnieszka Gadomska: Using the Interactive Whiteboard Technology for Teaching the Principles of Style during Academic Writing Classes /    129
  Aleksandra Krawczyk: Technologie informacyjne w nauczaniu języka specjalistycznego – wskazanie źródeł internetowych jako pomocy dydaktycznych /   141
  Marta Łęcka: Czy język specjalistyczny może żyć w mediach społecznościowych? Od tekstbooka do Facebooka /    149
  Noty /    163

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia