X

  Spis treści
  Wstęp (Danuta Gabryś-Barker i Ryszard Kalamarz) / 7
  I Wprowadzenie pojęcia języków specjalistycznych i kompetencji nauczyciela glottodydaktyka
  Ewelina Mitera: Język specjalistyczny a język podstawowy – elementy wspólne i różnicujące / 15
  Magdalena Łęska, Jolanta Łącka-Badura: Assessing and Developing Business English Teachers’ Managerial Competencies: A Proposal for a Language-Based Model / 27
  Agata Borek: CLILiG a nauczanie języka biznesu / 39
  II Różne konteksty, różne dziedziny
  Aleksandra Szymańska-Tworek, Julia Makowska-Songin: Teaching English to Medical Students: Reflections on Problems and Solutions from the Teacher’s Perspective / 53
  Jacek Pradela: Practising Medical English – How to Look for Medical Resources / 81
  Joseph Ohimor: Employers Expectations Regarding the Linguistic Competences of New Graduates Entering the Labour Market – A Pilot Survey / 91
  Małgorzata Kodura: Challenges Faced by Novice Translators Confronted with Specialised Translation / 107
  Desy Masieri: Il lessico del linguaggio dell’ambiente naturale/ 117
  III Nowe technologie a dydaktyka języków specjalistycznych
  Agnieszka Gadomska: Using the Interactive Whiteboard Technology for Teaching the Principles of Style during Academic Writing Classes / 129
  Aleksandra Krawczyk: Technologie informacyjne w nauczaniu języka specjalistycznego – wskazanie źródeł internetowych jako pomocy dydaktycznych /141
  Marta Łęcka: Czy język specjalistyczny może żyć w mediach społecznościowych? Od tekstbooka do Facebooka / 149
  Noty / 163
Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna
- 50%

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron  

170

Kategoria

Językoznawstwo

ISBN-13

978-83-226-3239-0

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Rozmiary plików do pobrania

pdf - 3,19 MB

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

Redakcja: Danuta Gabryś-Barker, Ryszard Kalamarz
5.0 / 5 (1 głosów)
bookPrzeczytaj bezpłatny fragment slide
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz
Szybki zakup
Kup i pobierz. Formaty plików: pdf
X Format PDF

PDF jest formatem publikacji elektronicznych charakteryzującym się stałym układem tekstu oraz ilustracji i nie dopasowuje się dowolnie do szerokości ekranu. Pliki PDF mogą zawierać interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych PDF
 
X Znak wodny

Zabezpieczenie to zwane również potocznie watermarkiem. Zabezpieczenie nakłada się na pliki indywidualnie i niepowtarzalnie w sposób jawny i ukryty. Każdy zakupiony e-book/audiobook staje się unikatowy i pozwala na jednoznacznie określenie właściciela pliku w przypadku nieuprawnionego użytkowania polegającego np. na umieszczeniu ebooka w internetowych serwisach wymiany plików. Jest to rozwiązanie, które bez względu na system operacyjny nie wymaga od użytkowników zakupu ani instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania do odczytywania plików co czyni je bardzo wygodnym i popularnym.

Więcej informacji o zabezpieczeniu znakiem wodnym

31,98

15,99

Kup teraz
Kup na prezent »   

Opis

Tom został poświęcony zdefiniowaniu pojęcia „języki specjalistyczne”, jak również ukazaniu pewnych problemów i dylematów, na jakie napotykają nauczyciele języków obcych, których zadaniem jest kształcenie językowe z elementami wiedzy specjalistycznej. Książka stanowi zbiór tekstów będących efektem doświadczeń praktykujących nauczycieli glottodydaktyków, pracujących w różnych kontekstach edukacyjnych. Autorami są lektorzy języków obcych na wyższych uczelniach bądź pracujący na wydziałach neofilologicznych wyższych uczelni. Niniejszy zbiór tekstów opracowanych przez nauczycieli glottodydaktyków ukazuje zarówno ich przemyślenia, wiedzę jak i praktyczne doświadczenia w nauczaniu języków specjalistycznych będące wyrazem ich własnych poszukiwań.
Redaktorzy wierzą, że niniejszy tom stanie się nie tylko źródłem wiedzy i pomysłów, jak radzić sobie z nauczaniem języków specjalistycznych, ale że również stanie się inspiracją do dalszych poszukiwań bardziej motywujących i efektywnych metod i technik nauczania, bardziej różnorodnych i wychodzących poza program kursu językowego, realizowanego za pomocą mniej tradycyjnych materiałów dydaktycznych.


Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 1 )
1
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!