Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna

3 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,21  27,30

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

23,2127,30

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tom został poświęcony zdefiniowaniu pojęcia „języki specjalistyczne”, jak również ukazaniu pewnych problemów i dylematów, na jakie napotykają nauczyciele języków obcych, których zadaniem jest kształcenie językowe z elementami wiedzy specjalistycznej. Książka stanowi zbiór tekstów będących efektem doświadczeń praktykujących nauczycieli glottodydaktyków, pracujących w różnych kontekstach edukacyjnych. Autorami są lektorzy języków obcych na wyższych uczelniach bądź pracujący na wydziałach neofilologicznych wyższych uczelni. Niniejszy zbiór tekstów opracowanych przez nauczycieli glottodydaktyków ukazuje zarówno ich przemyślenia, wiedzę jak i praktyczne doświadczenia w nauczaniu języków specjalistycznych będące wyrazem ich własnych poszukiwań.
Redaktorzy wierzą, że niniejszy tom stanie się nie tylko źródłem wiedzy i pomysłów, jak radzić sobie z nauczaniem języków specjalistycznych, ale że również stanie się inspiracją do dalszych poszukiwań bardziej motywujących i efektywnych metod i technik nauczania, bardziej różnorodnych i wychodzących poza program kursu językowego, realizowanego za pomocą mniej tradycyjnych materiałów dydaktycznych.


Liczba stron170
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-3239-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  Wstęp (Danuta Gabryś-Barker i Ryszard Kalamarz) /    7
  I Wprowadzenie pojęcia języków specjalistycznych i kompetencji nauczyciela glottodydaktyka
  Ewelina Mitera: Język specjalistyczny a język podstawowy – elementy wspólne i różnicujące /    15
  Magdalena Łęska, Jolanta Łącka-Badura: Assessing and Developing Business English Teachers’ Managerial Competencies: A Proposal for a Language-Based Model /    27
  Agata Borek: CLILiG a nauczanie języka biznesu /    39
  II Różne konteksty, różne dziedziny
  Aleksandra Szymańska-Tworek, Julia Makowska-Songin: Teaching English to Medical Students: Reflections on Problems and Solutions from the Teacher’s Perspective /    53
  Jacek Pradela: Practising Medical English – How to Look for Medical Resources /    81
  Joseph Ohimor: Employers Expectations Regarding the Linguistic Competences of New Graduates Entering the Labour Market – A Pilot Survey /    91
  Małgorzata Kodura: Challenges Faced by Novice Translators Confronted with Specialised Translation /    107
  Desy Masieri: Il lessico del linguaggio dell’ambiente naturale/    117
  III Nowe technologie a dydaktyka języków specjalistycznych
  Agnieszka Gadomska: Using the Interactive Whiteboard Technology for Teaching the Principles of Style during Academic Writing Classes /    129
  Aleksandra Krawczyk: Technologie informacyjne w nauczaniu języka specjalistycznego – wskazanie źródeł internetowych jako pomocy dydaktycznych /141
  Marta Łęcka: Czy język specjalistyczny może żyć w mediach społecznościowych? Od tekstbooka do Facebooka /    149
  Noty /    163
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia