POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
ibuk
W książce zostały zamieszczone rezultaty jakościowych badań zjawisk i zachowań ekonomicznych. Autorzy reprezentujący różne dziedziny nauki – socjologię, ekonomię, psychologię –zwracają szczególną uwagę na metodologiczne aspekty analiz. W poszczególnych rozdziałach podejmują zróżnicowaną problematykę, dotyczącą m.in. zakorzenienia działań ekonomicznych w obszarze sektora turystycznego, budżetowania gospodarstw domowych, stylów wydawania pieniędzy, wzajemnych zależności między tożsamością a inwestowaniem, ekonomicznego i etycznego wymiaru relacji prostytutka–klient oraz kreowania wizerunku biznesmena w komercyjnych serwisach fotograficznych.
Publikacja jest adresowana zarówno do psychologów, socjologów i ekonomistów wykorzystujących w swej pracy metody jakościowe, jak i praktyków gospodarczych zainteresowanych poruszanymi w niej tematami.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 156 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
ISBN-13 | 978-83-8088-833-3 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Waldemar Dymarczyk, Łukasz Pyfel, Wstęp. Nauki społeczne wobec zachowań ekonomicznych | 7 |
Katarzyna Czernek, O potrzebie badań jakościowych w ekonomii. Przykład sektora turystycznego | 13 |
Marta Olcoń-Kubicka, Zastosowanie technik jakościowych w badaniu praktyk budżetowania w gospodarstwach domowych | 33 |
Dominika Maison, Aleksandra Furman, Style wydawania pieniędzy przez młodych dorosłych Polaków | 55 |
Łukasz Pyfel, Tożsamość i inwestowanie | 79 |
Magdalena Wojciechowska, „Ciało na sprzedaż”. Negocjowanie znaczenia i przebiegu interakcji zawodowej na linii klient–pracownica agencji towarzyskiej | 115 |
Waldemar Dymarczyk, Kreowanie wizerunku lidera biznesu w przestrzeni wirtualnej. Analiza oferty komercyjnych serwisów fotograficznych | 141 |