Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych

Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych

Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2010 roku

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

63,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 63,00 zł  


63,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas „kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych” wizerunki pretendentów do urzędu prezydenta odgrywały nie mniej ważną rolę jak ich poglądy i programy wyborcze. W książce omówiono dwa kluczowe aspekty kampanii wyborczej: kreowanie wizerunków kandydatów przez sztaby wyborcze oraz sposób prezentowania kandydatów przez media. Autor uwypuklił rolę mediów, będących zarówno narzędziem sztabów wyborczych, jak i samodzielnym podmiotem kampanii.


Rok wydania2014
Liczba stron580
KategoriaKomunikacja polityczna
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN-13978-83-7784-456-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  
  Rozdział I Wizerunek polityczny i mediatyzacja polityki     19
    1.1. Wizerunek polityczny jako przedmiot badan interdyscyplinarnych     19
    1.2. Mediatyzacja polityki     56
  
  Rozdział II Prawybory w Platformie Obywatelskiej w mediach     107
    2.1. Prawybory jako wyznacznik permanentnej kampanii wyborczej     107
    2.2. Wizerunek Bronisława Komorowskiego     166
    2.3. Wizerunek Radosława Sikorskiego     181
  
  Rozdział III Wizerunki głównych kandydatów w wyborach prezydenckich przed I tura głosowania     205
    3.1. Wizerunek Bronisława Komorowskiego     205
    3.2. Wizerunek Jarosława Kaczyńskiego     255
  
  Rozdział IV Wizerunki pozostałych kandydatów w wyborach prezydenckich przed I tura głosowania     313
    4.1. Wizerunek Grzegorza Napieralskiego     313
    4.2. Wizerunek Janusza Korwin-Mikkego     342
    4.3. Wizerunek Waldemara Pawlaka     357
    4.4. Wizerunek Andrzeja Olechowskiego     371
    4.5. Wizerunek Andrzeja Leppera     385
    4.6. Wizerunek Marka Jurka     397
    4.7. Wizerunek Bogusława Ziętka     408
    4.8. Wizerunek Kornela Morawieckiego     417
  
  Rozdział V Wizerunki kandydatów w wyborach prezydenckich przed II tura głosowania     433
    5.1. Wizerunek Bronisława Komorowskiego przed II tura głosowania     433
    5.2. Wizerunek Jarosława Kaczyńskiego przed II tura głosowania     441
    5.3. Porównanie wizerunków obu kandydatów     449
    5.4. Porównanie elektoratów obu kandydatów     480
    5.5. Obecność kandydatów w mediach miedzy pierwsza a druga tura głosowania     486
    5.6. Podsumowanie     505
  
  Zakończenie     509
  Bibliografia     517
  Spis tabel, wykresów, schematów, rysunków, zdjęć     575
RozwińZwiń