Uczyć się z pasją

Jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą

1 opinia

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,92  29,90

Format: mobi, epub

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

23,9229,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was samych wciągnąłby sposób, w jaki przekazujecie wiedzę? A może tak samo z utęsknieniem czekacie na koniec lekcji jak Wasi słuchacze znudzeni tematem?


Jak udaje nam się wzbudzić u dzieci tak wielką niechęć do szkoły?


Pernille Ripp zauważyła, że ciągłe sterowanie uczniami i narzucanie im metod pracy hamuje ich rozwój i pozbawia radości płynącej z uczenia się. Uznała wtedy, że powinna wziąć odpowiedzialność za dzieci, które przyszły do szkoły pełne entuzjazmu (a przynajmniej bez objawów niechęci do niej), a wyszły z podciętymi skrzydłami. Postanowiła odejść od tego, czego nauczyła się na studiach, zaufać swojej intuicji i poszukać własnej drogi do dobrej edukacji. Podając przykłady zmian wprowadzonych przez siebie, zachęca wszystkich do wdrażania własnych sposobów na przywrócenie szkół uczniom i tworzenia klas, które wypełnią się pasją do nauki.


„Uczyć (się) z pasją to książka o tym, jak jej autorka przestała być nauczycielką realizującą program, a stała się nauczycielką wspierającą rozwój swoich uczniów”. dr Marzena Żylińska zajmuje się metodyką i neurodydaktyką; jest współzałożycielką ruchu Budząca się Szkoła


Liczba stron320
WydawcaDobra Literatura
TłumaczenieElżbieta Manthey, Wojciech Musiał
ISBN-13978-83-65897-15-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Podziękowania
  
  Przedmowa
  
  Przedmowa do wydania polskiego
  
  Wstęp
  
  Nauczmy się łamać zasady
  
  
  Rozdział pierwszy
  
  Chwila, chwila, panie Wong
  
  
  Rozdział drugi
  
  Czy chciałbyś być uczniem w swojej klasie?
  
  
  Rozdział trzeci
  
  Dostałeś tę pracę. Co dalej?
  
  
  Rozdział czwarty
  
  Nieważne, jak nasza klasa wygląda, ważne, jak się w niej czujemy
  
  
  Rozdział piąty
  
  Pierwszy dzień w szkole: kto tu rządzi?
  
  
  Rozdział szósty
  
  Jak zwróciłam uczniom ich klasę
  
  
  Rozdział siódmy
  
  Wyrzućmy kije i marchewki
  
  
  Rozdział ósmy
  
  Zawsze są jakieś wymagania i standardy
  
  
  Rozdział dziewiąty
  
  Zadania domowe – uciążliwa rutyna i mnóstwo makulatury
  
  
  Rozdział dziesiąty
  
  Jak oceny zabijają ciekawość świata
  
  
  Rozdział jedenasty
  
  To my jesteśmy zmianą
  
  
  
  Załączniki
  
  Ankieta dla ucznia – początek roku szkolnego
  
  Ankieta dla rodziców – początek roku szkolnego
  
  Arkusz semestralnej samooceny ucznia
  
  Ankieta dla ucznia – koniec roku szkolnego
  
  Ankieta dla rodziców – koniec roku szkolnego
  
  Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły podstawowej
  
  Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły ponadpodstawowej
  
  Podsumowanie roku szkolnego – karta spotkania z rodzicami dla nauczycieli
  
  Moja karta spotkania – kwestionariusz dla ucznia
  
  Przygotowanie do spotkania – kwestionariusz dla ucznia
  
  Spotkanie z podsumowaniem roku szkolnego kwestionariusz dla ucznia
  
  Ankieta dla rodziców – po spotkaniu z omówieniem postępów w nauce
  
  Typowe problemy z zachowaniem i jak sobie z nimi radzić
  
  Czy chciałbym być uczniem w mojej klasie?
  
  Wskazówki do refleksji dla nauczyciela
  
  
  
  Literatura pomocnicza
  
  Źródła internetowe
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia