Uczyć się z pasją

Jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą

1 opinia

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,90

Format: mobi, epub

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

29,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was samych wciągnąłby sposób, w jaki przekazujecie wiedzę? A może tak samo z utęsknieniem czekacie na koniec lekcji jak Wasi słuchacze znudzeni tematem?


Jak udaje nam się wzbudzić u dzieci tak wielką niechęć do szkoły?


Pernille Ripp zauważyła, że ciągłe sterowanie uczniami i narzucanie im metod pracy hamuje ich rozwój i pozbawia radości płynącej z uczenia się. Uznała wtedy, że powinna wziąć odpowiedzialność za dzieci, które przyszły do szkoły pełne entuzjazmu (a przynajmniej bez objawów niechęci do niej), a wyszły z podciętymi skrzydłami. Postanowiła odejść od tego, czego nauczyła się na studiach, zaufać swojej intuicji i poszukać własnej drogi do dobrej edukacji. Podając przykłady zmian wprowadzonych przez siebie, zachęca wszystkich do wdrażania własnych sposobów na przywrócenie szkół uczniom i tworzenia klas, które wypełnią się pasją do nauki.


„Uczyć (się) z pasją to książka o tym, jak jej autorka przestała być nauczycielką realizującą program, a stała się nauczycielką wspierającą rozwój swoich uczniów”. dr Marzena Żylińska zajmuje się metodyką i neurodydaktyką; jest współzałożycielką ruchu Budząca się Szkoła


Liczba stron320
WydawcaDobra Literatura
TłumaczenieElżbieta Manthey, Wojciech Musiał
ISBN-13978-83-65897-15-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Podziękowania
  
  Przedmowa
  
  Przedmowa do wydania polskiego
  
  Wstęp
  
  Nauczmy się łamać zasady
  
  
  Rozdział pierwszy
  
  Chwila, chwila, panie Wong
  
  
  Rozdział drugi
  
  Czy chciałbyś być uczniem w swojej klasie?
  
  
  Rozdział trzeci
  
  Dostałeś tę pracę. Co dalej?
  
  
  Rozdział czwarty
  
  Nieważne, jak nasza klasa wygląda, ważne, jak się w niej czujemy
  
  
  Rozdział piąty
  
  Pierwszy dzień w szkole: kto tu rządzi?
  
  
  Rozdział szósty
  
  Jak zwróciłam uczniom ich klasę
  
  
  Rozdział siódmy
  
  Wyrzućmy kije i marchewki
  
  
  Rozdział ósmy
  
  Zawsze są jakieś wymagania i standardy
  
  
  Rozdział dziewiąty
  
  Zadania domowe – uciążliwa rutyna i mnóstwo makulatury
  
  
  Rozdział dziesiąty
  
  Jak oceny zabijają ciekawość świata
  
  
  Rozdział jedenasty
  
  To my jesteśmy zmianą
  
  
  
  Załączniki
  
  Ankieta dla ucznia – początek roku szkolnego
  
  Ankieta dla rodziców – początek roku szkolnego
  
  Arkusz semestralnej samooceny ucznia
  
  Ankieta dla ucznia – koniec roku szkolnego
  
  Ankieta dla rodziców – koniec roku szkolnego
  
  Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły podstawowej
  
  Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły ponadpodstawowej
  
  Podsumowanie roku szkolnego – karta spotkania z rodzicami dla nauczycieli
  
  Moja karta spotkania – kwestionariusz dla ucznia
  
  Przygotowanie do spotkania – kwestionariusz dla ucznia
  
  Spotkanie z podsumowaniem roku szkolnego kwestionariusz dla ucznia
  
  Ankieta dla rodziców – po spotkaniu z omówieniem postępów w nauce
  
  Typowe problemy z zachowaniem i jak sobie z nimi radzić
  
  Czy chciałbym być uczniem w mojej klasie?
  
  Wskazówki do refleksji dla nauczyciela
  
  
  
  Literatura pomocnicza
  
  Źródła internetowe
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia