Sportowe kalorie

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

41,40  55,20

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

41,4055,20

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W dzisiejszych czasach o zwycięstwie w sporcie decydują często drobne przewagi: ułamki sekund, centymetry, pojedyncze punkty. Chcąc osiągnąć sukces zawodnik musi dbać o każdy drobiazg, a odżywianie to przecież nie tylko energia i siła, ale przede wszystkim zdrowie. Tylko osoba w pełni zdrowa może osiągnąć maksimum swoich możliwości.
Prawidłowa dieta polega na różnorodności naturalnych produktów spożywczych. Konieczne jest regularne jedzenie i nawadnianie organizmu, dbanie o właściwe proporcje węglowodanów, białka i tłuszczu. Konieczne jest też docenienie naturalnych źródeł witamin, minerałów i unikanie szkodliwych pokarmów.
Książka jest wyjątkowa, bo napisana o sprawach oczywistych i trudnych w bardzo przystępny sposób. Wyjaśnia czym dla sportowca są białka, węglowodany, błonnik, witaminy i minerały, dlaczego warto jeść regularnie i co pomaga zregenerować organizm po treningu. Jest praktycznym poradnikiem pokazującym co jest zdrowe lub nie i wyjaśnia dlaczego. Uczy jeść świadomie, pokazuje, że zdrowa żywność jest pyszna a przygotowanie prostych zdrowych posiłków może być świetną zabawą.
Znajdziecie w niej wiele przystępnych cenowo, gotowych przepisów na pyszne dania i przekąski, które znakomicie odżywią organizm młodego sportowca.
Książka napisana została z myślą o młodych sportowcach, którzy na serio traktują treningi, chcą być w idealnej formie i osiągać coraz lepsze wyniki na zawodach.
Jest też skierowana do rodziców, trenerów i nauczycieli wf, by pokazać młodym sportowcom jak powinni dbać o zdrowie i kondycję, wspierać ich upór i konsekwencję na treningach pokazując, że sportowe kalorie, pomogą osiągnąć im wymarzony sukces.


Liczba stron232
WydawcaPZWL Wydawnictwo Lekarskie
ISBN-13978-83-200-5465-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od Autorki    7
  Jedzenie – dlaczego jest ważne dla sportowców?    9
  Woda i napoje izotoniczne – dlaczego są takie ważne?    16
  Regularne posiłki i posiłki po treningach – jaki wpływ na sprawność ma jedzenie?    27
  Węglowodany    32
  Cukier    42
  Błonnik do zadań specjalnych    53
  Białko buduje, regeneruje, odbudowuje – gdzie jest białko i dlaczego nie można jeść go za dużo?    57
  Tłuszcz – dobry, niedobry, ile i którego?    66
  Fast food – uwaga!    72
  Minerały i witaminy    77
    Rekomendowane suplementy dla sportowców    85
  Bakterie dla zdrowia    86
  Energia i składniki odżywcze – zapotrzebowanie    92
  Doping w sporcie    96
  Dieta sportowca – co warto jeść?    99
    Zboża i zbożopodobne    100
    Warzywa    103
    Owoce    115
    Orzechy, nasiona i pestki    119
    Nabiał i jajka    120
    Mięsa, ryby i podroby    122
    Super Food    123
    Kategoria: inne    126
  Menu – propozycje diety    128
    Dieta 3000 kcal    130
    Dieta 4000 kcal    143
  Przepisy    157
    Śniadania    161
    Dania z jajkami    168
    Dania z makaronem    171
    Dania z białym serem    177
    Zupy i chłodniki    179
    Dania z ryb i dania z mięsa    190
    Dania z kasz, ryżu i komosy ryżowej    196
    Dania z warzyw    201
    Desery    206
    Napoje    218
    Dodatek    223
    Alfabetyczny spis przepisów    228
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia