Obsługa klienta w recepcji hotelowej

2 oceny

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

16,15  20,19

Format: epub, mobi

Cena początkowa: 20,19 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 14,54 zł  


16,15

w tym VAT

To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy również odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.


Rok wydania2017
Liczba stron59
KategoriaPoradniki
WydawcaRidero IT Solution
ISBN-13978-83-8104-851-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje