Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,75  25,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

18,7525,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy – specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni się
do upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością we
współczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwym
procesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.


Liczba stron146
WydawcaWyższa Szkoła Humanitas
ISBN-13978-83-65682-20-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały


Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Eugeniusz Wojciechowski: Modele zarządzania w administracji publicznej »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel: Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Katarzyna Celarek, Izabela Stańczyk: Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Magdalena Kalisiak-Mędelska: Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Marek Wojciechowski: Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Michał Kaczmarczyk: Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Sabina Ren, Michał Szerwiński: Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Zofia Dolewka: Opłaty lokalne w dużych miastach Polski »

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys: Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw »


EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia