Marketing doświadczeń w Internecie

1 opinia

Wydawca:

C.H.Beck

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

73,87  89,00

Format: pdf

Cena początkowa: 89,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 68,53 zł  


73,87

w tym VAT

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:
opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie,
analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.


Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.


Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.


Praca realizuje cel poznawczy, projektowy i aplikacyjny. Zamieszczone w niej praktyczne wnioski mogą posłużyć e-sprzedawcom dostosować się do potrzeb konsumentów epoki postmodernizmu, którzy poszukują doświadczeń w trakcie ich ścieżki zakupowej, czyli drogi, jaką przebywają od chwili pojawienia się potrzeby do dokonania zakupu produktów tę potrzebę zaspokajających. Grupy docelowe – czytelnicy tej publikacji to nie tylko naukowcy czy studenci, zainteresowani problematyką e-handlu, ale także praktycy, szukający pomysłów i inspiracji do poprawy swej pozycji konkurencyjnej.


Prof. dr hab. Andrzej Sznajder
Zakład Strategii Marketingowych
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie


Oceniania monografia stanowi wartościową i oryginalną publikację. Wyznacza ona kierunki dalszych badań naukowych w obszarze marketingu doświadczeń.


Prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski


Rok wydania2017
Liczba stron220
KategoriaInne
WydawcaC.H.Beck
ISBN-13978-83-255-9488-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje