Selected topics from the area of Information and Communication Technology for English language learners

Selected topics from the area of Information and Communication Technology for English language learners

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejszy skrypt jest publikacją o charakterze dydaktycznym do nauki technicznego języka angielskiego w oparciu o angielskie teksty, które zostały opracowane pod względem językowym ze szczególnym uwzględnieniem wyrażeń oraz terminów technicznych.
Poszczególne części stanowią wprowadzenie do technologii zastosowanych w tabletach, smartfonach, cyfrowych aparatach fotograficznych, zabawkach sterowanych radiowo. Inne części zawierają opisy technologii sieci neuronowych, wybranych tematów z dziedzin grafiki komputerowej oraz biometrii. Ponadto czytelnik jest wprowadzony w zagadnienia związane z funkcjonowaniem encyklopedii internetowej Wikipedii.
Na końcu każdej z ośmiu części znajdują się ćwiczenia językowe, które umożliwiają czytelnikom sprawdzenie stopnia opanowania słownictwa w każdym z rozdziałów. W każdym rozdziale zamieszczone są listy słów i wyrażeń „do zapamiętania” wraz z ich tłumaczeniem.
Publikacja może być traktowana jako wzbogacenie zajęć z ogólnego języka angielskiego o tematy techniczne.


Rok wydania2017
Liczba stron80
KategoriaInne
WydawcaAkademicka Oficyna Wydawnicza EXIT Andrzej Lang
ISBN-13978-83-7837-578-4
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Słowo od Autora
  Part 1. How Tablets Work
  
  Chapter 1. Introduction to How Tablets Work
  Chapter 2. What Makes Tablets Tick
  Chapter 3. Touch Screens and Tablets
  Chapter 4. History of Tablets
  Exercises
  
  Part 2. Computer Graphics
  
  Chapter 1. Computer Graphics Basics
  Chapter 2. Geometric Model
  Chapter 3. Rendering
  Chapter 4. Raster Scan, Vector Scan, Application of Computer Graphics
  Chapter 5. 3D Computer Graphics
  Exercises
  
  Part 3. How Smartphones Work
  
  Chapter 1. Introduction to How Smartphones Work
  Chapter 2. The Layers of a Smartphone
  Chapter 3. Smartphone Operating Systems
  Chapter 4. Network Protocols
  Chapter 5. Flexible Interfaces
  Exercises
  
  Part 4. How Digital Cameras Work
  
  Chapter 1. Introduction to How Digital Cameras Work
  Chapter 2. Digital Camera Basics
  Chapter 3. CCD and CMOS Filmless Cameras
  Chapter 4. Digital Camera Resolution
  Chapter 5. Capturing Color
  Exercises
  
  Part 5. How Wikis Work
  
  Chapter 1. Introduction to How Wikis Work
  Chapter 2. Understanding Wikipedia
  Chapter 3. Wiki Communities
  Chapter 4. Vandalism and Edit Wars
  Exercises
  
  Part 6. How Radio Controlled Toys Work
  
  Chapter 1. Introduction to How Radio Controlled Toys Work
  Chapter 2. RC Toy Transmitter
  Chapter 3. Radio Control
  Chapter 4. Inside an RC Truck
  Exercises
  
  Part 7. Biometric Technology
  
  Chapter 1. A Definition of Biometrics and Biometric Authentication
  Chapter 2. Key Elements of All Biometric Systems
  Chapter 3. Mainstream Biometrics and Their Applications
  Exercises
  
  Part 8. Neural networks
  
  Chapter 1. Using neural nets to recognize handwritten digits
  Chapter 2. Perceptrons
  Chapter 3. The architecture of neural networks
  Exercises
  
  Streszczenie
RozwińZwiń