POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Niniejszy tom zdaje się nie tylko kontynuować kierunki poszukiwań zmian
pożądanych w edukacji, ale nawet znacznie wykracza zawartością ponad tytuł
całości opracowania monograficznego. Dostarcza bowiem wiedzy o aktualiach
na temat pielęgnowania ciągłości dobrych tradycji dydaktycznych
poprzez poszukiwania odpowiedzi o wymogi współczesności edukacyjnej,
aż po odszukiwanie wizji prognostycznych przemian pożądanych społecznie
i naukowo.
Każda zmiana, także ta w obszarze edukacji, niesie za sobą pewien potencjał
rozwoju, postępu. Publiczny dyskurs towarzyszący wprowadzanym zmianom,
może służyć uwalnianiu owego potencjału, staje się bowiem przestrzenią
i kontekstem dla dialogów o wprowadzanych zmianach.
W niniejszym tomie mamy do czynienia z odmiennymi narracjami i rozmaitymi
formami interpretacji zjawisk szeroko pojmowanej edukacji. Dialogi
tu zawarte mają walory aksjologiczne i teleologiczne, ale też pragmatyczne, jak
tego wymagał pomysłodawca idei TSN – Profesor Kazimierz Denek. Obok
pytań o to, jak ulepszać/zmieniać proces i efektywność edukacji, pojawiają się
pytania zasadnicze: czym jest, a jaka winna być edukacja.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 264 |
Kategoria | Pedagogika ogólna |
Wydawca | Wyższa Szkoła Humanitas |
ISBN-13 | 978-83-65682-67-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje