Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne

2 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

17,85  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

17,8521,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Podjęty w monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania empiryczne, analiza zabranych konkretnych licznych przykładów kampanii i spotów sprawiają, że monografia wzbogaci, jak dotąd niestety skromny, dorobek poznawczo-analityczny polskich badań nad reklamą, zwłaszcza w zakresie działań pożytku publicznego. Może się stać inspiracją nie tylko do dalszych badań medioznawczych i socjologicznych, lecz przede wszystkim do lepszej praktyki reklamy społecznej, uświadamiając praktykom – dyrektorom kreatywnym, wykonawcom reklamy, domom mediowym itd. – w porównawczej analizie mocne i słabe strony reklamy społecznej w Polsce, jej potencjał, a także niewykorzystane w pełni możliwości.


Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa


Autorka podjęła ciekawy poznawczo i ważny społecznie temat reklamy społecznej emitowanej w telewizji. […] Jej znaczenie stale wzrasta, stąd też konieczność podjęcia systematycznych badań nad mechanizmami konstruowania reklamy społecznej, jej treściami oraz skutecznością oddziaływania. […] Praca jest obszernym studium o charakterze teoretyczno-empirycznym. […] Może znaleźć szeroki krąg odbiorców wśród zainteresowanych perswazyjnymi funkcjami reklam, zwłaszcza reklam społecznych. Ma też wyraźnie aplikacyjny wymiar i zapewne spotka się również z zainteresowaniem tzw. praktyków, którzy właśnie poprzez reklamę społeczną podejmują próby upowszechniania prowadzonych przez siebie projektów socjalnych, aby w ten sposób zyskiwać ich zwolenników.


Z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Świątkiewicza


Liczba stron234
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-8012-920-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp /    7
  
  Rozdział 1. Definicja i cechy reklamy /    13
  Czym jest reklama? /    13
  Kształtowanie opinii publicznej /    20
  Reklama telewizyjna /    27
  
  Rozdział 2. Marketing społeczny i jego funkcje /    31
  Geneza marketingu społecznego /    31
  Instrumenty i funkcje marketingu społecznego /    33
  Rozdział 3. Pojęcie przekazu perswazyjnego /    43
  Rozdział 4. Perswazja w reklamie społecznej /    55
  Problemy poruszane w reklamie społecznej w Polsce /    55
  Środki wyrazu w reklamie /    56
  Emocje w przekazie reklamowym /    70
  Znani i lubiani w reklamach społecznych /    79
  
  Rozdział 5. Założenia metodologiczne badań /    81
  Przedmiot i cele badań /    81
  Metody i techniki badań /    82
  Rozdział 6. Analiza modelowa reklam telewizyjnych w ramach wybranych kampanii społecznych /    94
  Rozdział 7. Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej w świetle badań własnych /    133
  
  Wnioski /    203
  Aneks. Wykaz kampanii społecznych, w ramach których powstały reklamy telewizyjne objęte badaniami /    211
  Bibliografia /    214
  Spis wykresów /    223
  Spis tabel /    225
  Summary /    227
  Zusammenfassung /    229
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia