„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2016. Vol. 2 (2) - 01 Another Look at the L2 Motivational Self System of Polish Students Majoring in English - Insights from Interview Data

-15%

„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2016. Vol. 2 (2) - 01 Another Look at the L2 Motivational Self System of Polish Students Majoring in English - Insights from Interview Data

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

3,83  4,50

Format: pdf

3,834,50

cena zawiera podatek VAT

Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 2, Issue 2 to trzeci numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem Autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.


Tegoroczny drugi numer koncentruje się na czynnikach kształtujących motywację do nauki języka obcego, roli blogów w promowaniu wielojęzyczności, przeplataniu się świata wirtualnego z rzeczywistym w kontekście nauczania języka obcego, problemu selektywnego mutyzmu wśród dzieci imigrantów, zmieniającej się roli native speaker’a we współczesnej glottodydaktyce oraz na wykształcaniu specjalistycznych umiejętności w ramach przyswajanego języka obcego. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.


WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) /    5
  Mirosław Pawlak: Another Look at the L2 Motivational Self System of Polish Students Majoring in English: Insights from Interview Data /    9
  Bloggers’ Profile /    27
  Anna Turula: Between New Technologies and New Paradigms in Academic Education. A Non-Reductionist Approach /    47
  Lindsey R. Leacox, Margarita Meza, Tammy Gregersen: When Language Anxiety and Selective Mutism Meet in the Bilingual Child: Interventions from Positive Psychology /    61
  Aleksandra Szymańska-Tworek: Teaching Materials and the ELF Methodology – Attitudes of Pre-Service Teachers /    83
  Grzegorz Cebrat: How to Write an American Death Notice: Some Guidelines for Novice Obituarists /    101
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia