Syberia 3 - poradnik do gry

-25%

Syberia 3 - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

6,68  8,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 8,90 zł (-25%)

Najniższa cena z 30 dni: 6,68 zł  


6,68

w tym VAT

Poradnik do gry Syberia 3 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę tak oczekiwaną kontynuację serii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Kate Walker, prawniczki z Nowego Jorku, która w poprzedniej odsłonie cyklu porzuciła swoje uporządkowane życie, by przemierzając mroźne północno-wschodnie tereny, pomóc wybitnemu wynalazcy w realizacji jego największego marzenia.


Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo niektóre łamigłówki opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, jakie powinna pozyskać bohaterka, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, trafiające w jej ręce dokumenty kolorem niebieskim, wpadające osiągnięcia pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem.


Opowieść zaczyna się tam, gdzie skończyła się poprzednio - nieprzytomną i przemarzniętą Kate znajduje plemię Jukoli, wędrujące ze swoimi strusiami śnieżnymi. Przywrócona do życia kobieta staje się wielką orędowniczką tych nomadów i ze wszystkich sił stara się, by udało im się dotrzeć do celu wyprawy - co okazuje się wcale nie takie proste.


W poradniku do gry Syberia 3 znajdziesz:
dokładny opis wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).


Poradnik do gry Syberia 3 zawiera dokładny opis przejścia tego tytułu. Znajdziesz tutaj opis lokacji, rozwiązania zagadek oraz porady związane z rozgrywką. Dodatkowo opisano wszystkie osiągnięcia i wymagania sprzętowe.


Syberia 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Opuść pokój | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
Znajdź lekarza | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
Zdobądź przepustkę do miasta | Rozdział drugi (Rozdział pierwszy)
Pomóż Jukolom | Rozdział drugi (Rozdział pierwszy)
Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci (Rozdział pierwszy)
Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy | Rozdział trzeci (Rozdział trzeci)
Odnajdź doktor Olgę | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
Załaduj węgiel na pokład Kryształu | Rozdział trzeci (Rozdział trzeci)
Opuść oddział chorych i odszukaj doktora Zamiatina | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)


Rok wydania2017
Liczba stron95
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8112-401-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

-Syberia 3 - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Porady ogólne i wymagania sprzętowe
-Rozdział pierwszy
-Opuść pokój | Rozdział pierwszy
-Znajdź lekarza | Rozdział pierwszy
-Dopasuj klucz do zamka | Rozdział pierwszy
-Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca | Rozdział pierwszy
-Opuść oddział chorych i odszukaj doktora Zamiatina | Rozdział pierwszy
-Odnajdź doktor Olgę | Rozdział pierwszy
-Skorzystaj z łodzi, by dołączyć do Jukoli | Rozdział pierwszy
-Rozdział drugi
-Pomóż Jukolom | Rozdział drugi
-Zdobądź przepustkę do miasta | Rozdział drugi
-Uwolnij się! | Rozdział drugi
-Rozdział trzeci
-Znajdź Simona Steinera, rzemieślnika | Rozdział trzeci
-Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci
-Odszukaj kapitana Obo i przekonaj go, by przeprawił Jukoli | Rozdział trzeci
-Załaduj węgiel na pokład Kryształu | Rozdział trzeci
-Napełnij zbiorniki wodne na Krysztale | Rozdział trzeci
-Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy | Rozdział trzeci
-Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót | Rozdział trzeci
-Skompletuj i przygotuj sprzęt do nurkowania | Rozdział trzeci
-Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci
-Wróć do szpitala | Rozdział trzeci
-Odnajdź i uwolnij Kurka | Rozdział trzeci
-Rozdział czwarty
-Uruchom lodołamacz | Rozdział czwarty
-Pozbądź się potwora | Rozdział czwarty
-Rozdział piąty
-Zdobądź miernik napromieniowania | Rozdział piąty
-Przywróć zasilanie w parku rozrywki | Rozdział piąty
-Napraw automat | Rozdział piąty
-Zdobądź klucz aktywacyjny | Rozdział piąty
-Znajdź ubranie dla Oskara | Rozdział piąty
-Pomóż Oskarowi odholować Kryształ
-Odholuj Kryształ i wypuścić strusie z ładowni
-Rozdział szósty
-Pozbądź się nietoperzy
-Otwórz wywietrzniki
-Przepędź mechaniczne psy
-Dostarcz jod do śluzy i przegoń nietoperze
-Rozdział siódmy
-Odnajdź wskazówki pozostawione przez poprzednią karawanę
-Zdobądź trzy jukolskie soczewki
-Otwórz wrota świątyni
-Rozdział ósmy
-Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki
-Zdobądź alkohol dla strażnika
-Daj duchom znak (dymny)

RozwińZwiń