INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi, ibuk
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.
Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.
Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.
Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!
• Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
• Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
• Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali.
To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 160 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN-13 | 978-83-01-19260-0 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wstęp Trzeci rodzaj rozmowy – opowieść | 7 |
01 Koniec świata | 9 |
02 Potwory i ludzie | 13 |
03 Czym są emocje? | 19 |
04 Zacznij od… stereotypu | 22 |
05 Waluta społeczna | 25 |
06 Za co zwolnisz… klienta? | 28 |
07 Iskra opowieści | 31 |
08 Napęd | 34 |
09 Pewnego dnia… | 39 |
10 Jedna baba drugiej babie… | 42 |
11 Ramki i klej | 46 |
12 Zanim Czerwony Kapturek dostała swoje imię | 51 |
13 Pętla i nieuniknione – emocje w opowieści | 57 |
14 Perypetie i anagnorisis | 64 |
15 Arystoteles | 69 |
16 Inny świat | 75 |
17 Schemat bajki i wędrówki po schematach | 77 |
18 Przemiana | 83 |
19 Szablony, czyli dlaczego kura przeszła przez ulicę? | 88 |
20 Etos. Zaginione arcydzieła | 107 |
21 Patos. Emocje i słowa | 113 |
22 Logos. Rdzeń opowieści | 122 |
23 Sprzedam alfę romeo, czyli o wartości snobizmu | 127 |
24 Medium. Relacja z odbiorcą | 132 |
25 Ojciec Mateusz i formaty opowieści | 137 |
26 Puste słowa | 143 |
27 Klątwa wiedzy, czyli co wiesz o narzędziach chirurgicznych | 149 |
28 Proces | 153 |
29 Opowieść o dwóch krzywych | 159 |