Nanotechnology elements in science and physics teaching at high school

Nanotechnology elements in science and physics teaching at high school

Treści nanotechnologii w nauczaniu przyrody i fizyki w szkole średniej

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

4,20

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Badania zawarte w niniejszej publikacji dotyczyły treści związanych z wymienionymi przedmiotami, a przede wszystkim potwierdziły tezę o możliwości wprowadzenia zaproponowanych przez nas elementów programu nauczania fizyki i przyrody. W opracowaniu opisano proces wprowadzania nowych treści z zakresu nanotechnologii do programu nauczania liceum. Proces ten zawiera opracowanie materiału nauczania, oprawy dydaktycznej, podręcznika dla ucznia i nauczyciela oraz opis konkretnych jednostek lekcyjnych.
Przedstawiona praca, zdaniem autorów, umożliwi nauczycielom fizyki przygotowanie programu nauczania przyrody i fizyki zgodnie z jednoprzedmiotową integrację treści nauczania i kształcenia.


Autorzy


Liczba stron89
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
ISBN-13978-83-7338-778-2
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  Foreword    8
  Introduction    9
  Lessons    20
  Conclusion    67
  References    68
  Annex no. 1: Physical point of view    70
  Annex no. 2: Pedagogical and psychological point of view    85
  Annex no. 3: Markov chains    88
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia