Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media

Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

25,00

Format: pdf

25,00

cena zawiera podatek VAT

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.


Spis treści:
1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje
6. Organizacje
7. Nagrody
8. Media
9. Agencje literackie


Liczba stron385
WydawcaBiblioteka Analiz
ISBN-13978-83-63879-77-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia