Spotkanie z klientem

Jak skutecznie rozmawiać z klientem, tak aby spotkanie zakończyło się sukcesem sprzedażowym?

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 5,98 zł  


5,98

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czy potrafisz wyobrazić sobie jak zmieniłyby się Twoje wyniki sprzedaży, gdybyś potrafił sfinalizować (prawie) każdą rozmowę z klientem?


Co zrobić, aby każde spotkanie z klientem czyniło Cię bogatszym?


Tak naprawdę osiągnięcie mistrzowskiego poziomu prowadzenia rozmów handlowych nie jest poza Twoim zasięgiem. Wystarczy tak naprawdę robić to, co przynosi efekty najskuteczniejszym sprzedawcom w swoich branżach. Jedną z tych osób jest Artur Wojciechowski, autor wielu bestsellerów, handlowiec, biznesmen i trener od 1992 roku zajmujący się rozwiązaniami, które pozwalają innym osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży.


Jeżeli włożyłeś dużo pracy w pozyskanie klientów, umówiłeś się na rozmowę, a nie wiesz


- jak poprowadzić spotkanie, aby dokonać sprzedaży?


- Jak rozwiać ewentualne wątpliwości klienta?


- Jak skutecznie prezentować swoją ofertę?


lub masz inne pytania dotyczące mistrzowskiej rozmowy z klientem ta książka rozwieje Twoje wątpliwości.


Bez względu na to, czy jesteś doradcą finansowym, handlowcem, właścicielem firmy, czy zajmujesz się MLM, istotą Twojej pracy jest rozmowa i spotkanie z klientem. Od jej powodzenia, zależy poziom Twoich dochodów.


Rok wydania2010
Liczba stron145
KategoriaInne
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7701-029-7
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje