Marketing impulsowy

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i sprzedawać więcej?

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 3,98 zł  


3,98

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?


Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).


Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:


- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?


- Jak zmusić klientów, żeby sami “biegli” do Ciebie?


- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.


- Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.


- Zasada “O mały włos”.


- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.


- Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza.


"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.


W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz."


Rok wydania2008
Liczba stron104
KategoriaInne
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7582-609-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje