INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
ibuk
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?
Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).
Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:
- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
- Jak zmusić klientów, żeby sami “biegli” do Ciebie?
- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.
- Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.
- Zasada “O mały włos”.
- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.
- Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza.
"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.
W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz."
Rok wydania | 2008 |
---|---|
Liczba stron | 104 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Złote Myśli |
ISBN-13 | 978-83-7582-609-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje