Mistrzologia

Jak napisać książkę, dzięki której staniesz się uznanym ekspertem

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

9,48

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zostań Mistrzem dla innych… i zacznij na tym zarabiać!


Jesteś specjalistą w swojej branży? Masz swoje hobby, w którym jesteś naprawdę dobry? Jednak gdy wymienia się ekspertów i prawdziwych Mistrzów w „Twojej” dziedzinie, nie pada wśród nich Twoje nazwisko. Powód jest banalnie prosty. Oni – Twoi mistrzowie – napisali w swojej karierze choć jedną książkę dla innych, a Ty jeszcze nie. Czy nie byłoby świetnie dołączyć do TYCH nazwisk… i przy okazji nieźle na tym zarobić?


Poradników o pisaniu książek jest wiele, ale jak dotąd powstał tylko jeden o ZOSTANIU EKSPERTEM dzięki pisaniu książek. To właśnie „Mistrzologia” Arkadiusza Podlaskiego.


Guy Kawasaki, były szef marketingu Apple, powiedział kiedyś, że „za każdym pisarzem, który odniósł sukces, stoi jego zadziwiony agent”. Gdyby Arkadiusz Podlaski miał swojego agenta, zapewne ten nie wychodziłby z podziwu. Dotychczasowe 6 jego książek stało się bestsellerami, a sam autor jest uznawany za autorytet zarówno w dziedzinie zarządzania osobistymi finansami, w motywacji, jak i w marketingu internetowym. Być może dlatego, że… nie jest zawodowym pisarzem!


W „Mistrzologii” Arkadiusz Podlaski zdradza własny warsztat pisania wartościowych i dobrze sprzedających się poradników. Prowadzi przyszłego Mistrza (którym i Ty możesz się stać) przez kolejne etapy tworzenia, wydawania i zarabiania na publikacji.


Dowiesz się, jak wybrać temat poradnika, który inny będą chcieli kupić.


Poznasz technikę „turbopisania" i inne, znacznie przyspieszające pracę nad własną książką.


Uświadomisz sobie, że by wydać własną książkę, nie musisz być specjalistą od języka ani nawet… umieć pisać!


Dowiesz się, jak wybrać wydawnictwo do współpracy i jak zainteresować je swoim dziełem.


Nauczysz się metod promocji swojego poradnika, które pomogą mu stać się bestsellerem.


Otrzymasz odpowiedź na pytanie: „…i co dalej?”, czyli w jaki sposób skorzystać z własnej pracy i rozwinąć swoją karierę eksperta, gdy książka już jest w sprzedaży.


Jeśli kiedykolwiek marzyło Ci się, aby Twoje nazwisko było wymieniane pomiędzy tymi, których dziś podziwiasz jako ekspertów, masz 2 możliwości. Pierwsza to próbować, ucząc się na własnych błędach i być może nigdy nie osiągnąć swojego celu. Drugą możliwość, o wiele pewniejszą, masz właśnie przed sobą.


Liczba stron170
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7701-174-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia