Badanie potrzeb klienta

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,58 zł  


6,58

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych.


Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę, działanie, a nawet kierunek myślenia Twojego klienta, co pomoże Ci zaspokajać jego potrzeby lub rozwiązywać jego problemy.


Ta książka nauczy Cię, co to jest badanie potrzeb, dlaczego jest to tak ważna umiejętność, a także pokaże Ci, jak się tego nauczyć, jak wprowadzać w życie, abyś umiał towarzyszyć klientowi w osiąganiu jego celów i jednocześnie stawać się EFEKTYWNYM PRZEDSTAWICIELEM HANLDOWYM.


Rok wydania2016
Liczba stron192
KategoriaInne
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7701-948-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje