Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym

Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym

Nowe trendy i obszary

1 opinia

Wydawca:

Adam Marszałek

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

26,39

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 26,39 zł  


26,39

w tym VAT

Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym to tytuł monografii wskazujący, że w jej zawartości czytelnik odnajdzie wielowątkowe studia tyczące takowego przedmiotu badań. W niniejszej publikacji wieloautorskiej wielość podejść, studiów i analiz jest czymś decydującym o jej charakterze, nie rozstrzyganie, lecz dostarczania wiedzy o tym, jak jest, dlaczego tak jest i co zrobić, by było lepiej.
Redaktorzy


Rok wydania2015
Liczba stron339
KategoriaEdukacja
WydawcaAdam Marszałek
ISBN-13978-83-8019-248-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     9
  I. PODMIOTOWE I SYTUACYJNE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI
  W INTERAKCJACH MIĘDZYLUDZKICH.
  PERSPEKTYWA SŁOWACKA I POLSKA
  Marek Stachoň
  Diskurz, kritika a medziľudská komunikácia
  [Dyskurs, krytyka i interpersonalna komunikacja]     13
  Jaroslav Uhel
  Diferenciácia kresby ako prostriedok komunikácie
  [Rysunki zróżnicowania środkiem komunikacji]     30
  Michal Bratko
  Dizajn ako činiteľ komunikácie a interakcie človeka s najširším okolím
  [Projekt jako czynnik komunikacji i interakcji człowieka w środowisku]     51
  Kazimierz Czerwiński
  Zaniedbane aspekty komunikowania w edukacji szkolnej     59
  Danuta Borecka-Biernat
  Rola poczucia kontroli nad otoczeniem i reakcji emocjonalnych w regulacji
  destruktywnych strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu
  społecznego     75
  Danuta Wosik-Kawala
  Kompetencje emocjonalne jako przesłanka ku racjonalności
  w konfliktach szkolnych     101
  Soňa Kariková
  Pararely psychológie a andragogiky
  [Paralela psychologii i andragogiki]     112
  II. PRZESTRZEŃ INTERAKCJI KOMUNIKACYJNYCH.
  RÓŻNORODNOŚĆ PODMIOTÓW I SYTUACJI W PERSPEKTYWIE
  KONFLIKTÓW I KRYZYSÓW
  Vojtech Korim
  Fenomén konfliktov, jeho historické, politologické a spoločenské aspekty
  v edukačných kontextoch
  [Zjawisko konfliktu, jego historyczne, polityczne i społeczne aspekty w edukacji]     143
  Grażyna Bartkowiak
  Koncepcja zarządzania dyskretnego jako propozycja otwartego stylu
  komunikowania się w kierowaniu zespołem nauczycielskim
  przez dyrektora szkoły     160
  Vašašová Zlata
  Komunikácia v školských záťažových situáciách
  [Komunikacja interpersonalna w szkole w sytuacjach stresowych]     174
  Kinga Tucholska, Marian Fiedor
  Słowa to mury albo mosty. O roli języka w przebiegu konfliktów i o języku
  porozumienia     195
  Grażyna Stanisława Kmita
  Kłamstwo jako podłoże języka konfliktu     210
  Teresa Lewandowska-Kidoń
  Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jako źródło konfliktów
  w szkole – perspektywa wielowymiarowa     222
  Justyna Deręgowska
  Komunikacja pracowników służby zdrowia z pacjentem w wieku podeszłym     239
  Natalia Majchrzak
  Psychologiczno-lingwistyczne aspekty kompetencji komunikacyjnych
  w edukacji dla zarządzania bezpieczeństwem państwa     251
  Soňa Karikova, Petra Koppová
  Kompetencie lektora pri riešení prevencie násilia na pracovisku Pedagogická
  fakulta UMB Banská Bystrica, SR
  [Kompetencje nauczyciela akademickiego w przeciwdziałaniu przemocy
  w miejscu pracy na przykładzie UMB w Bańskiej Bystrzycy na Słowacji]     272
  Bronislava Kasáčová
  Učiteľ v sociálnom a profesijnom kontexte. Činnosti učiteľa – komunikácia medzi
  pedeutológiou a edukačnou realitou
  [Nauczyciel w kontekście społecznym i zawodowym. Działalność nauczyciela –
  umiejętności komunikacyjne w teorii pedentologicznej a rzeczywistość
  edukacyjna]     305
RozwińZwiń