Nowa jakość projektów teleinformatycznych IT a bezpieczeństwo organizacji Policji

-20%

Nowa jakość projektów teleinformatycznych IT a bezpieczeństwo organizacji Policji

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,61  14,51

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

11,6114,51

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

W rozdziale pierwszym niniejszej pracy zobrazowano problem, w obliczu którego stanęła dzisiaj teleinformatyka policyjna. W dobie wszechobecnej informatyzacji wskazana została potrzeba budowy bezpieczeństwa Policji na podstawie jakości rozwiązań IT.
Rozdział drugi poświęcony został zagadnieniu jakości projektów teleinformatycznych realizowanych w Policji. Wychodząc od powszechnie przyjętych definicji projektów, określono kryteria oceny ich rezultatów. Korzystając z wiedzy teoretycznej oraz badań przeprowadzonych w dziedzinie zarządzania projektami, wskazane
zostały kluczowe aspekty, istotne dla zapewnienia efektywnego prowadzenia przedsięwzięć
teleinformatycznych. Wysoka jakość rezultatów projektów teleinformatycznych winna być troską i celem organizacji, która chce zapewnić sobie bezpieczeństwo w postaci dogodnych warunków do doskonalenia i rozwoju.
W rozdziale trzecim, na bazie diagnozy poziomu usług świadczonych przez pion teleinformatyki policyjnej uzasadniono potrzebę kontynuowania dotychczas przyjętego kierunku prac i zapewnienia projakościowej metody zarządzania, aby możliwe było skorzystanie z oferty innowacyjności otoczenia. Podkreśliwszy specyfikę rozwiązań IT, uznawanych powszechnie za projekty wysokiego ryzyka, wskazane zostały elementy, które w sposób istotny wpływają na poprawę jakości ich rezultatów. Skonkretyzowane zostały obszary wymagające wprowadzenia działań naprawczych i nowych rozwiązań. Opisane zmiany w podejściu
do zarządzania projektami mają służyć skutecznemu wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań i technologii, a w konsekwencji osiąganiu celów biznesowych organizacji.
Założenia budowy użytecznej metodyki zarządzania projektami teleinformatycznymi w Policji przedstawiono w sposób szczegółowy w rozdziale czwartym. Główną przesłanką opracowania metody zarządzania projektami była potrzeba wdrożenia narzędzia dostosowanego do możliwości i zidentyfikowanych potrzeb organizacji. Zaproponowane zostało heurystyczne podejście oparte na twórczym myśleniu, poprzedzone analizą ogólnodostępnych metod zarządzania projektami
IT.
W rozdziale piątym wykazany został związek pomiędzy jakością wdrażanych rozwiązań teleinformatycznych w Policji a jej bezpieczeństwem. Poruszona problematyka bezpieczeństwa daje obraz ewolucji tego pojęcia. Na podstawie istniejących definicji i poglądów omówiony został jego fenomen w różnych kontekstach.


Liczba stron204
WydawcaWyższa Szkoła Policji w Szczytnie
ISBN-13978-83-7462-511-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wykaz skrótów i podstawowe wyjaśnienia terminologiczne    5
  Wstęp    9
  ROZDZIAŁ I
  Teleinformatyka policyjna w obliczu globalnej informatyzacji    15
  ROZDZIAŁ II
  Jakość projektów teleinformatycznych w Policji    21
  1. Pojęcie jakości projektów teleinformatycznych    21
  2. Obowiązujące uwarunkowania w obszarze zarządzania projektami
  teleinformatycznymi w Policji    53
  3. Zdolność pionu teleinformatyki policyjnej do zapewnienia wysokiej jakości projektów teleinformatycznych    73
  4. Wnioski    75
  ROZDZIAŁ III
  Organizacyjno-prawne kierunki zmian w obszarze zarządzania projektami teleinformatycznymi w Policji    77
  1. Uzasadnienie potrzeby zmian w zarządzaniu projektami
  teleinformatycznymi w Policji    77
  2. Kierunki zmian w zarządzaniu projektami teleinformatycznymi w Policji    89
  3. Wnioski     111
  ROZDZIAŁ IV
  Metodyka zarządzania projektami teleinformatycznymi w Policji     113
  1. Zarządzanie projektami teleinformatycznymi w Policji
  jako organizacji sektora publicznego     114
  2. Elementy ogólnodostępnych metod zarządzania projektami teleinformatycznymi właściwe do zastosowania w Policji     117
  3. Koncepcja metodyki zarządzania projektami teleinformatycznymi w Policji    138
  4. Wnioski     158
  ROZDZIAŁ V
  Wpływ rezultatów projektów teleinformatycznych w Policji na bezpieczeństwo organizacji     161
  1. Bezpieczeństwo Policji jako organizacji     161
  2. Rola teleinformatyki w kształtowaniu bezpieczeństwa Policji    169
  3. Efekty podejścia projektowego stosowanego
  w teleinformatyce policyjnej     174
  4. Prognoza skutków zmian proponowanych w obszarze zarządzania projektami teleinformatycznymi w Policji     178
  5. Wnioski     183
  Zakończenie     185
  Bibliografia     189
  Literatura    189
  Akty prawne     196
  Źródła internetowe     198
  Wykaz tabel     201
  Wykaz wykresów    202
  Wykaz rysunków     203
  Wykaz szablonów dokumentów     204
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia