Autyzm

-35%

Autyzm

Na granicy zrozumienia

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

31,20  48,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 48,00 zł (-35%)

Najniższa cena z 30 dni: 30,72 zł  


31,20

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Z radością oddajemy do rąk Czytelników książkę, która w wielu szczegółowych kwestiach przybliża nas do granicy zrozumienia autyzmu. Przybliża do niej, ale jej nie przekracza. Prezentowane artykuły ukazują obecny stan wiedzy, prowadzone badania, jak i hipotezy potrzebujące weryfikacji w wielu wąskich zagadnieniach związanych ze spektrum autystycznym. Zagadnienia te mogą zainteresować nie tylko teoretyków, ale także diagnostów, terapeutów czy rodziców dzieci dotkniętych autyzmem. Świadomym zamierzeniem redaktorskim było pozostawienie Autorom swobody co do wyboru formularza czy struktury tekstów. Stąd niektóre z artykułów mają charakter przeglądowy, inne zaś oparte są na własnych badaniach.


Rok wydania2009
Liczba stron214
KategoriaPoradniki medyczne
WydawcaOficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN-13978-83-7587-284-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Agata Gruna-Ożarowska; Umysł niewspółodczuwający. Neurobiologia autyzmu    9
  Irena Dawidiuk; Wpływ diety na zachowania autystyczne. Czy taka interwencja jest możliwa?    23
  Małgorzata Skórczyńska; Wczesne diagnozowanie autyzmu – perspektywy i dylematy    35
  Julita Urbaniuk; To, co jest niewidoczne dla oczu. Prozopagnozja w diagnozie dziecka ze spektrum zaburzeń autystycznych    65
  Katarzyna Markiewicz; Zmiany w rozwoju funkcji wykonawczych u dzieci autystycznych    75
  Barbara Winczura; Zabawa jako komponent rozwoju teorii umysłu u dzieci z autyzmem    87
  Jacek J. Błeszyński; Czy echolalia w autyzmie jest problemem komunikacyjnym?    101
  Bogusława Beata Kaczmarek; Nie jak, ale dlaczego? O własnym języku dzieci z autyzmem    109
  Elżbieta Maria Minczakiewicz; Śpiew i muzyka w rozwijaniu aktywności komunikacyjnej u dzieci z diagnozą autyzmu    133
  Maria Piszczek; Stosowanie narracji w terapii dzieci z autyzmem    149
  Alina Czapiga; Model rozwoju w autyzmie i zaburzenia współwystępujące z autyzmem    157
  Beata Płażewska; Dylematy diagnostyczne związane z występowaniem symptomów zaburzeń łączonych. Historia dwóch małych chłopców – długa podróż przez nieznane    167
  Małgorzata Sekułowicz; Zrozumieć genialnych autystów – od Mozarta do Warhola    179
  Aneta Kochanowicz; O zagrożonym prawie do życia dziecka z autyzmem – z perspektywy etycznej    199
RozwińZwiń