Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym

1 ocena

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

58,80  84,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 84,00 zł (-30%)

Najniższa cena z 30 dni: 58,80 zł  


58,80

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niezbędny przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz innych osób, które zawodowo zajmują się dydaktyką medyczną.
Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem od dawna, czy też dopiero zaczynasz pracę w edukacji, na pewno masz już własny pogląd na temat procesu kształcenia, poparty zapewne własnymi doświadczeniami edukacyjnymi. Niejednokrotnie przecież byłaś/byłeś uczestnikiem zajęć dydaktycznych i wiesz, że niektóre były doskonale przeprowadzone, a niektóre na nieco gorszym poziomie.
Niniejsza książka stanowi podstawę do autorefleksji nad tym, jakim ja jestem nauczycielem. Jak mogę uczyć najefektywniej i najskuteczniej.


Rok wydania2016
Liczba stron196
KategoriaPielęgniarstwo
WydawcaPZWL Wydawnictwo Lekarskie
ISBN-13978-83-200-5239-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Wprowadzenie do dydaktyki szkoły wyższej o profilu medycznymKatarzyna Herda-Płonka     1
  
  2. Nauczyciel     9
    Wybrane aspekty etyczne w pracy nauczyciela akademickiego – Bogusław Zapart     9
    Psychologiczne aspekty uczenia się. Zakres kompetencji psychologicznych nauczyciela – Katarzyna Sitnik-Warchulska     17
    Nauczyciel i student w procesie kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka     29
    Kompetencje medialne nauczyciela akademickiego – Katarzyna Herda-Płonka     35
  
  3. Wybrane elementy procesu kształcenia     41
    Klasyfikacja celów kształcenia. Koncepcje taksonomiczne celów kształcenia – Grażyna Krzemień    41
    Autorski program nauczania a dobór treści kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień     51
    Metody nauczania w dydaktyce szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień     56
    Inne elementy składowe procesu nauczania. Formy nauczania – środki dydaktyczne – zasady nauczania – plakat konferencyjny – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień     78
    Kontrola i ocena procesu dydaktycznego – Katarzyna Herda-Płonka     84
  
  4. Przykładowe scenariusze zajęć opracowane przez słuchaczy studiów doktoranckich Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach     93
    Scenariusz I. Stwardnienie rozsiane jako przykład schorzenia demielinizacyjnego – Natalia Niedziela     94
    Scenariusz II. Mszaki – treści uzupełniające dla przedmiotu botanika farmaceutyczna – Dorota Smolińska     103
    Scenariusz III. Stosowanie substytutów cukru w produkcji żywności niskoenergetycznej – Justyna Nowak     109
    Scenariusz IV. Niedomykalność zastawki mitralnej – Anna Leopold-Jadczyk     117
    Scenariusz V. Tłuszcze w żywieniu człowieka – Aneta Koszowska     124
    Scenariusz VI. Diagnostyka gruźlicy – Dagmara Jaworska     129
    Scenariusz VII. Metody antykoncepcyjne – regulacja narodzin – Aleksandra Ruci     135
    Scenariusz VIII. Interakcje leków z żywnością i suplementami diety jako problem społeczny – Magdalena Stafińska     138
    Scenariusz IX. Wiem, co jem. Skład chemiczny żywności – Karina Wengel-Woźny     145
    Scenariusz X. Postępowanie lekarskie w migotaniu przedsionków (AF) – Beata Białkowska     149
    Scenariusz XI. Metody łagodzenia bólu porodowego – Agnieszka Bąk     164
    Scenariusz XII. Zapalenie naczyń – diagnostyka różnicowa i leczenie – Anna Krajewska-Wojtyś     168
  
  Piśmiennictwo     171
  Aneks – przykładowe arkusze ewaluacji     179
  Skorowidz     185
RozwińZwiń