Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych

Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

25,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

W niniejszej pracy omówione będą tematy potrzebne do zaprogramowania własnego, prostego silnika fizycznego dla potrzeb symulacji dynamiki wielu ciał (brył sztywnych). Praca przeznaczona jest zatem dla osób, które z różnych powodów nie chcą używać gotowych silników gier komputerowych, a zamiast tego wolą dowiedzieć się jak zostały one zbudowane. Wszystkie wzory i przykłady będą pisane zakładając dwa wymiary przestrzenne, z uwzględnieniem jednak możliwie najłatwiejszego wykorzystania ich w trzech wymiarach. Głównym źródłem, na którego podstawie powstałą ta praca jest kod silnika Box2D oraz liczne prezentacje wygłaszane przez autora tego silnika na "Game Developmers Conference" (GDC), udostępniane na jego stronie internetowej.


Liczba stron134
WydawcaAkademicka Oficyna Wydawnicza EXIT Andrzej Lang
ISBN-13978-83-7837-572-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia