Employer Branding

-25%

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

7,43  9,90

Format: epub

7,439,90

cena zawiera podatek VAT

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy.


Adresaci:
E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.


Liczba stron52
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-5867-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Definicje    5
  Część I Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą?    9
  Wprowadzenie    9
  Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding    10
  Plusy bycia najlepszym    11
  Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A.    13
  Część II Employer branding w Polsce - początki i szanse    15
  Employer branding w Polsce    15
  Po co polskim firmom employer branding?    16
  Czego nie wiemy?    17
  Dla kogo employer branding?    18
  Do każdego inaczej    19
  Podsumowanie    21
  Część III Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska    22
  O firmie    22
  Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji    23
  Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy    23
  Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników    24
  Film jako nośnik wartości    25
  Bogata oferta Volvo dla pracowników    25
  Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika    27
  Promocja zdrowego stylu życia    28
  Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość    29
  To po prostu skutkuje    30
  Część IV Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska    32
  Wprowadzenie    32
  Spojrzenie w przyszłość    33
  Różne metody zaspokajania potrzeb    34
  Sprofilowane programy    36
  Program stażowy Challenging Path    36
  Program stażowy Imperial Way to Start    37
  Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu    38
  Proces rekrutacji    38
  Od wdrożenia po informację zwrotną    40
  Kluczowa rola opiekuna    40
  Zakończenie programu    42
  Otwartość na zmiany    42
  Wyzwania    43
  Sukcesy i dalsze plany    44
  Część V Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 46 Wykaz autorów    51
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia