Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

-12%

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

1 opinia

Format:

epub

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

51,92  59,00

Format: epub

51,9259,00

cena zawiera podatek VAT

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.


Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.


Liczba stron180
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-8800-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział 1 Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych    11
  Rozdział 2 Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim    15
  Rozdział 3 Otoczenie gabinetu lekarskiego    25
  Rozdział 4 Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich    35
  Rozdział 5 Segmentacja pacjentów a działania gabinetu    43
  Rozdział 6 Zachowania pacjentów    50
  Rozdział 7 Badania marketingowe na rynku usług medycznych    59
  Rozdział 8 Strategia produktu    71
  Rozdział 9 Usługi gabinetów lekarskich    76
  Rozdział 10 Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej    86
  Rozdział 11 Zarządzanie marką placówki medycznej    98
  Rozdział 12 Strategie cenowe gabinetów lekarskich    104
  Rozdział 13 Promocja gabinetów lekarskich    113
  Rozdział 14 Rola personelu w zarządzaniu marketingowym    129
  Rozdział 15 Neuromarketing a działania gabinetu    141
  Rozdział 16 Plan marketingowy gabinetu lekarskiego    150
  Rozdział 17 Negocjacje w sferze usług zdrowotnych    158
  Zakończenie    173
  Bibliografia    175
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia