Motywowanie w organizacjach publicznych

-20%

Motywowanie w organizacjach publicznych

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

32,78  40,97

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

32,7840,97

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

Zaprezentowane przez prof. Z. Ścibiorka, uwarunkowania systemu motywacyjnego pozwalają stwierdzić, że w organizacjach publicznych nieodzowne jest nieustanne monitorowanie kwestii ludzkich i oddziaływania na personel, efektywność bowiem poszczególnych pracowników i całych zespołów nie jest czymś trwałym. To samo odnosi się do prezentowanych przez nich wartości
i stosunku do pracy; tego co czynią oraz jak i gdzie to robią.
Godny podkreślenia jest jeszcze jeden fakt. Recenzowana publikacja jest rezultatem kilkuletnich badań autora, których część zaprezentował we wcześniejszych pracach swego autorstwa. To także wynik pracy praktyka, byłego żołnierza zawodowego oraz doświadczonego nauczyciela Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie,
który podczas procesu dydaktycznego oraz w pracach naukowo-badawczych zajmuje się kwestiami zarządzania zasobami ludzkimi.
Publikacja napisana jest językiem fachowym, ale zrozumiałym, bez zbędnych wyjaśnień. To sprawiło, że powstała zwarta praca, ujmująca wszystkie
najistotniejsze zagadnienia deklarowanej problematyki. Wykazuje ona ścisły związek między warunkami funkcjonowania organizacji publicznych i zarządzania/dowodzenia nimi. Akcentuje bezpośredni związek tego co ma miejsce w firmie z jej efektywnością, budowaniem image organizacji, jak i stosunków z otoczeniem i interesariuszami.


Liczba stron204
WydawcaWyższa Szkoła Policji w Szczytnie
ISBN-13978-83-7462-375-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    9
  Rozdział I. Kwestie terminologiczne     15
  Rozdział II. Implikacje warunków funkcjonowania organizacji publicznych    27
  2.1. Rzeczywistość     28
  2.2. Atmosfera pracy i działania     44
  2.3. Korzyści z kultury organizacji     50
  2.4. Etyka w prowadzonej działalności     58
  Rozdział III. Konsekwencje dla personelu     67
  3.1. Potrzeba szczególnego traktowania personelu w organizacjach publicznych     68
  3.2. Paradygmaty oddziaływania na personel     77
  3.3. Strategia punktem wyjścia     86
  3.4. Konieczność doskonalenia kompetencji     89
  3.5. Decyzje personalne w procesie zarządzania (dowodzenia) organizacją publiczną     95
  3.6. Jaka polityka personalna?     101
  Rozdział IV. Właściwie zmotywowany personel siłą organizacji     107
  4.1. Motywacja — aspekt teoretyczny     108
  4.2. Wybrane teorie i koncepcje motywacyjne    117
  4.3. Podstawowe grupy narzędzi motywacyjnych     128
  4.4. Uwarunkowania systemu motywacyjnego     131
  4.5. Kilka uwag praktycznych     144
  4.6. Zróżnicowane funkcje motywatorów     156
  4.7. Pobocza motywowania     170
  Rozdział V. Motywowanie a przywództwo     175
  REFLEKSJE KOŃCOWE     187
  BIBLIOGRAFIA     197
  STRESZCZENIE     203
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia