Kreatywność w turystyce. Innowacyjne rozwiązania we współczesnej turystyce

-20%

Kreatywność w turystyce. Innowacyjne rozwiązania we współczesnej turystyce

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

22,40  28,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

22,4028,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Turystyka jest jednym z najszybciej rozwijających się działów gospodarki i niezwykle dynamicznie zmieniającą się dziedziną życia. W społeczeństwach rozwiniętych większość osób korzysta z usług turystycznych, które zaspokajają bardzo zróżnicowane ludzkie potrzeby. Równolegle z szybkimi zmianami cywilizacyjnymi zmieniają się preferencje spędzania czasu wolnego, w tym również wśród uczestników ruchu turystycznego. Wzrastają też ich wymagania związane ze standardem usługi, czy poszukiwaniem nowych produktów turystycznych. Nadążanie za tymi trendami jest sporym wyzwaniem dla osób i przedsiębiorstw zajmujących się turystyką od strony podażowej. Utrzymanie się na rynku wymaga często sporej kreatywności z ich strony. Doskonale ilustruje to znana zasada, sformułowana przez J.W.Goethego, mówiąca, że „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”.


Liczba stron236
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN-13978-83-231-3563-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  Wstęp /    9
  I. INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA W ZARZĄDZANIU TURYSTYKĄ
  Andrzej Matczak
  Zmiany w wielkości i strukturze turystycznej bazy noclegowej w Łodzi po 1989 r. /    13
  Iryna Blazhevich
  Innowacyjne rozwiązania w turystyce na Białorusi /    31
  Mariusz Miedziński
  Rozwój systemu komunikacyjnego przestrzeni turystycznej Nadmorskiego Obszaru Funkcjonalnego Kołobrzegu jako przykład innowacyjności w zarządzaniu turystyką /    49
  Lila Pławińska, Ewa Szczepanowska, Waldemar Lipiński
  Jakość usług w opinii klientów ośrodka wypoczynkowego w Pobierowie /    69
  II. KREOWANIE INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH
  Piotr Gabryjończyk, Katarzyna Kułaga
  Turystyka przemysłowa w Warszawie – stan i perspektywy rozwoju /    85
  Jolanta Kowal
  Rozwój militarnej turystyki kulturowej na terenie województwa dolnośląskiego na przykładzie kompleksu Kriese /    103
  Leszek Kozłowski
  Kształtowanie innowacyjnych produktów turystycznych jako podstawa rozwoju turystyki lokalnej i regionalnej /    121
  Krzysztof Rogatka, Stefania Środa-Murawska
  Potencjał „niechcianego” dziedzictwa architektonicznego w kontekście turystyki kulturowej – przykład Polski /    135
  Mirosław Biczkowski
  Parki kulturowe jako forma ochrony zabytków i produkt turystyki kulturowej na przykładzie parku kulturowego Kotliny Jeleniogórskiej /    147
  Olga Smoleńska
  Próba i propozycja typologii gospodarstw agroturystycznych w Wielkopolsce na podstawie badań oferty i profili rekreacyjnych /    165
  III. EKOLOGIA W ROZWOJU WSPÓŁCZESNEJ TURYSTYKI
  Beata Meyer
  Środowisko przyrodnicze jako podstawa rozwoju niszowych form turystyki. Przykład gminy Stepnica /    181
  Justyna Chodkowska-Miszczuk, Jadwiga Biegańska, Elżbieta Grzelak-Kostulska
  Instalacje odnawialnych źródeł energii jako nowa atrakcja turystyczna /    197
  George Friedrich
  International tourism, climate change and ecology /    213
  Anna Matel
  Ekoagroturystyka jako czynnik zmniejszający bariery rozwoju gospodarstw ekologicznych w Polsce /    225
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia